tromaktiko: Απάντηση στο: Για το 75% συμβαίνουν αυτά

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο: Για το 75% συμβαίνουν αυτά



Σε συνέχεια της τελευταίας ανάρτησης περί αυτού του θέματος θα ήθελα να προσθέσω και εγώ ότι ότι πάθετε πραγματικά σας αξίζει. Εγώ θέλω να ιδιωτικοποιηθείτε και να απολυθείτε ΟΛΟΙ μέχρι και τον τελευταίο. Γιατι κύριοι συνδικαλιστές που προσπαθείτε και καλά να υπερασπίσετε τα δικαιώματα και τους κατα τ'άλλα μειωμένους (βλ. 1800 Ευρώ και άνω) μισθούς σας, πολιτες που πραγματικά τα έχουν ανάγκη απολύονται γιατι κάτι ΖΩΑ, ΠΑΡΤΑΚΙΔΕΣ σαν εσάς γoυστάρουν όπως έλεγαν χθές στον Alpha, να απεργούν μεν, να πληρώνονται δε. Εγω λοιπον κύριοι,είμαι απο τους τυχερούς που μένω σχετικά κοντά στην εργασία μου και σε 1 ωρίτσα μόνο φτάνω με τα πόδια (καταιδρωμένη και πτώμα φυσικά) στην δουλειά μου. Εισιτήρια εννοείται πως δεν υπαρχει περίπτωση να ξαναπάρω, και αν με σταματήσει ελεγκτής, πραγματικά θα λυπηθώ πολύ γιατι θα συμπεριφερθώ όπως ακριβώς σας αξίζει. Βαλτε ένα πράγμα καλά στο μυαλό σας, έφτασε η ώρα που ο κοσμος θα αντιδράσει. και μακάρι ελικικρινα να μην φτάσουμε στο σημείο που βρίσκεται τώρα η Αίγυπτος. Ας απολυθείτε όλοι λεμε!! να μήν μείνει ουτε και ένας απο εσάς που μας κάνατε την ζωή αφόρητη!Παμε για ιδιωτικοποιηση!
Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!