Την επομενη μερα ξανα παλι στο συγκεκριμενο υποκαταστημα πηγα να μιλησω με μια υπαλληλο για να με βοηθησει με το θεμα μου....η υπαλληλος με πρωτοφανης αγενια ξεφυσουσε ενω αρχικα ηθελα να κανω μια μονο ερωτηση...η διαδικασια ηταν η εξης -νεα αιτηση για καρτα...η καρτα ηρθε μια εβδομαδα μετα αλλα χωρις PIN για το οποιο επρεπε να περιμενω αλλες δεκα μερες...το PIN μεχρι σημερα δεν εχει ερθει και επρεπε να παω να κανω νεα αιτηση! Και πως να σε εξυπηρετησει η υπαλληλος η οποια με το που σε βλεπει ειναι ειρωνικη και αγενης σε πρωτοφανη βαθμο..απαραδεκτο!ο μονος ο οποιος φιλοτιμηθηκε να εξυπηρετησει στην περιπτωση μου (λογω καινουργιας ταυτοτητας πρεπει να αλλαξω τα στοιχεια μου στο καταστημα που εβγαλα καρτα της ALPHA BANK) ηταν ο διευθυντης ο οποιος μου επετρεψε να βγαλω χρηματα για μια μονο φορα απο το ταμειο τησ τραπεζας.να σημειωσω οτι ολη αυτη η ιστορια ειναι για μια καρτα αναληψεως μια καρτα που σαν φοιτητρια χρησιμοποιω για να βγαζω τα χρηματα που μου στελνουν οι γονεις μου!
ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΡΤΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΤΟΥΜΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΙΔΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΙΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΜΗΝΟ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ