tromaktiko: Σχετικά με τους γκέι

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με τους γκέι



Σχετικά με την ανάρτηση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_3716.html για τους γάμους των γκέι.
Λυπούμαι πραγματικά για τον κύριο ή την κυρία που τα έγραψε αυτά.
Λυπάμαι για την νοοτροπία του Έλληνα που δεν αποδέχεται κάτι διαφορετικό, είτε είναι γκέι, είτε λεσβία είτε οτιδήποτε άλλο.
Λυπούμαι γιατί δεν έχω μιλήσει στη μητέρα μου εδώ και ενάμιση χρόνο, επειδή είχα τα κότσια να της πω ότι έχω αγόρι εδώ και 7 χρόνια και είμαι ευτυχισμένος.
Λυπούμαι γιατί δεν είμαι στα κυκλώματα, δεν συναναστρέφομαι με άλλους γκέι, ζω στο εξωτερικό και δεν τον ενδιαφέρει κανέναν τι είμαι.
Λυπούμαι πραγματικά. Γιατί αυτή η νοοτροπία έκανε τη μάνα μου να μη μου μιλάει. Δε ζήτησα ποτέ να μπορώ να παντρευτώ στην εκκλησία. Εδώ που ζω, μπορώ να παντρευτώ, αλλά δε θέλω. Θέλω όμως το δικαίωμα άμα και όταν πεθάνω να μπορεί ο σύντροφός μου να με κληρονομήσει, όχι να πάνε όλα όπου το κράτος αποφασίζει.
Ελπίζω να αλλάξει η νοοτροπία, γιατί πολλοί ακόμα θα χάσετε φίλους, γιους και κόρες λόγω των επιλογών τους. Ή ακόμα χειρότερα, θα σας λένε ψέματα (ή θα λένε ψέματα στους εαυτούς τους.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!