tromaktiko: Απάντηση στο : ΤΕΙ Θεσσαλονίκης

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο : ΤΕΙ Θεσσαλονίκης



Το αρχικό άρθρο αναφέρει τα εξής : Ντροπή στα ΤΕΙ Θεσσαλονίκης!! Kαι συγκεκριμένα στο τμήμα διατροφής και διαιτολογίας!!! Eίμαστε φοιτητές που διαβάζουμε πολύ και μας κόβουν χωρίς λόγο επειδή δεν χωράμε στο ποσοστό και επειδή πληρώνονται για το κεφάλι που κόβουν...
Ολοι οι καθηγητές στην σχολη μου είναι συγγενείς μεταξύ τους! Ας ασχοληθούν οι δημοσιογράφοι με αυτό! Ελεος!!!
 


Φοιτήτρια

Επειδή
1ον Όποιος έχει δίκιο δεν φοβάται να αναφέρει το όνομα του.
2ον Καλό είναι πριν πετάξουμε λάσπη να ελέγχουμε τι γράφουμε, όχι για κανέναν άλλο λόγο, απλά για να είμαστε καλύτεροι άνθρωποι.
3ον Καλοί είναι οι δημόσιοι και γενικόλογοι αφορισμοί αλλά πρέπει να συνοδεύονται από στοιχεία.
θα μου επιτρέψετε να σας αναφέρω ότι στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Α.Τ.Ε.Ι.Θ. κανένα μέλος Ε.Π. (καθηγήτρια-ής) δεν έχει συγγενικό βαθμό με άλλο Ε.Π.
Η παράγραφος που αναφέρεται στα περί πληρωμών, με προσβάλλει βαρύτατα καθώς δεν ανέχομαι να μου προσάπτουν ανήθικες και παράνομες πράξεις (κατά το γνωστό ηθικό και νόμιμο). Το κείμενο το υπογράφει ένας δημόσιος λειτουργός που με την εκλογή του σταμάτησε οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα ασκούσε στο παρελθόν με το σκεπτικό ότι δεν ήταν ηθικό.
Κλείνοντας θα ήθελα να σας διευκολύνω, ότι με την επίκληση των δημοσιογράφων (η οποία καλοδεχούμενη είναι) το πρόβλημα που αναφέρετε, δεσποινίς, δεν λύνεται. Υπάρχει και η καταγγελία στην Ελληνική Αστυνομία με τα προσημειωμένα χαρτονομίσματα και επειδή σίγουρα θα πείτε ότι φοβάστε, μην το κάνετε, διότι οι "διώκτες, σας κυνηγοί κεφαλών" (που καταντήσαμε Θεέ μου) θα είναι σιδηροδέσμιοι.
Κάποιοι συνάδελφοι όταν εξεδήλωσα την πρόθεση να απαντήσω μου είπαν "ου μπλέξεις", αλλά δυστυχώς δεν είναι του στυλ μου
Με φιλική διάθεση
Αθανάσιος Ν.Παπαδόπουλος
Επίκουρος Καθηγητής
Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
papadnas@nutr.teithe.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!