tromaktiko: Συγχαρητήρια στην ιατρό του Ανδρέας Συγγρός

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Συγχαρητήρια στην ιατρό του Ανδρέας Συγγρός



Χθες το απόγευμα 17/02/11, επισκέφτηκα τα εξωτερικά ιατρεία του Νοσοκομείου Συγγρός. Μου έγινε μικρή επέμβαση και όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία...
, νομίζοντας ότι έπρεπε, πήγα να πληρώσω – δώσω προσωπικά στην ιατρό – την αμοιβή της. Η ιατρός με πολύ σοβαρό και υπεύθυνο τρόπο μου έδωσε οδηγίες για το που και πως έπρεπε να πληρώσω και ότι η πληρωμή μου στα ταμεία του Νοσοκομείου ήταν η μόνη μου υποχρέωση.
Να που υπάρχουν ΙΑΤΡΟΙ που σέβονται και την επιστήμη τους και τους ασθενείς – νοσηλευόμενους. Δεν δίνω όνομα αλλά είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου.
Κυρία μου (ΙΑΤΡΕ μου) σας ευχαριστώ για τον επαγγελματισμό σας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!