Όμως γιατί να πληρώσω διόδια εγώ, στο Νομό Αττικής, για να φτιαχτεί ένας δρόμος από το Αντίρριο στα Γιάννενα;
Η σύμβαση που έχει υπογράψει η Κυβέρνηση είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ. Δίνει τη διαχείριση (δηλαδή τα διόδια) σε ένα ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ δρόμο "φιλέτο", από την Αθήνα (τη Μεταμόρφωση παρακαλώ!!!;;;) ως τη Λαμία σχεδόν για να φτιάξει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η περί αυτών το δρόμο Αντίρριο-Γιάννενα και να εκμεταλλεύονται και τους δυο για 30 ΧΡΟΝΙΑ! Και επειδή ο δρόμος Αθήνα-Λαμία(σχεδόν) δεν είναι τελείως έτοιμος, το Κράτος, δηλαδή ΕΜΕΙΣ, θα φτιάξουμε και τα υπόλοιπα 58χλμ και μετά θα τα πάρει η κοινοπραξία, έτσι ώστε ΜΟΝΟ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΔΙΟΔΙΑ.
Η ίδια η ΓΕΚ γράφει στο site της:
Ο δρόμος διακρίνεται σε δύο τομείς
Τομέας Ιόνια Οδός, κατά μήκος της ακτής του Ιονίου, από το Αντίρριο στα Ιωάννινα: 159 χλμ καινούργιου δρόμου
Τομέας ΠΑΘΕ, κατά μήκος της Ανατολικής ακτής, από την Βόρεια έξοδο της Αθήνας στα Σκάρφεια του Μαλιακού κόλπου: 161,7 χλμ σε λειτουργία και 58 χλμ θα κτιστούν από το κράτος και θα μεταφερθούν στην κοινοπραξία.
• Διάρκεια Παραχώρησης: 30 χρόνια
• Μήκος: 378,7 χλμ
• Κοινοπραξία: GEK Group (33,33%), Cintra (33,34%), Grupo ACS (33,33%)
http://www.gek.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1522&Itemid=190&lang=el