tromaktiko: Απάντηση για τους μισθούς αστυνομικών

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση για τους μισθούς αστυνομικών



Σχετικα με την αναρτηση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/02/blog-post_8424.html#more εχω να πω πως ο φιλος που το εγραψε οχι απλα δεν εχει ιδεα... αλλα ουτε να το ψαξει λιγο δεν εκατσε.

Και επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια με αποτελεσμανα παραπληροφορει και να δημιουργει εντυπωσεις. θα απαντησω το εξης για να διαφωτισω λιγακι.Ειμαι Αστυνομικος με 8 χρονια υπηρεσια( πραγματικη και οχι με την σχολη) και εχω μισθο καθαρο (βασικο + επιδοματα νυχτερινα, πενθημερα κτλ κτλ και φυλλα πορειας που τα εχουν καταργησει πλεον) 1100 με φουλ επιδοματα μιλαμε. Σκεψου καποιον συναδερφο που ειναι νεος στο χωρο και δεν εχει νυχτερινα κτλ κτλ. ποσο παιρνει? Οποτε μη λεμε οτι θελουμε κυριε μου, γιατι οποιος ειναι εξω απο το χορο πολλα τραγουδια ξερει, που λεει και ο λαος! Και σχετικα με τα φυλλα πορειας οπως λες, θα σου πω το εξης. Προχθες ειχα Δικαστηριο Αθηνα για υπηρεσιακο λογο και υπηρετω Επαρχια. Κρητη. Σε πληροφορω οτι ουτε ευρω δε μου δικαιολογει η Υπηρεσια. ξερεις ποσο στοιχισε ολο αυτο? 200 Ευρωπουλα. Απο την τσεπη μου. Αλλη φορα να ξερουμε τι λεμε.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!