1)turbo x laptop με 1GB μνήμη το πάω για αναβάθμιση ram μου λένε ότι θα μου βάλουν 3GB σύνολο. Το παίρνω ,πληρώνω και φεύγω. Μέτα από 2 μέρες χρήσης διαπιστώνω ότι στις ιδιότητες του συστήματος γράφει 2GB ram. Τελικά όπως αποδείχτηκε το συγκεκριμένο laptop ‘’έβλεπε’’ μέχρι 2GB ram . Οπότε δεν υπήρχε λόγος να μου χρεώσουν +2GB ram ,έπρεπε να βάλουν ακόμα ένα στην ήδη υπάρχουσα. Προφανώς ούτε καν το τσέκαραν…
2)το ίδιο turbo x laptop με ραγισμένη οθόνη. Αναγνωρίζω ότι θα χρεωθώ και τους λέω ότι επείγει γιατί είναι εργαλείο δουλειάς… τελικά μετά από 40 μέρες το παρέλαβα …και ως δωράκι μου είχαν αφήσει αμέτρητες γρατζουνιές στο πλαστικό περίβλημα της οθόνης…
3)laptop hp με πρόβλημα υπερθέρμανσης. Το πάω στα multirama και μετά από μια εβδομάδα το παραλαμβάνω. ‘’είχε πολλή σκόνη και το καθαρίσαμε’’ μου λένε. Πληρώνω 60 euro και φεύγω… μετά από λίγο καιρό έμαθα από φίλο ότι ο καθαρισμός στο οποίο αναφέρθηκαν είναι 2 λεπτά φύσημα με ένα πιστόλι αέρα…60 euro δηλαδή για δουλειά 2 λεπτών που την κάνει και ένα 10χρόνο παιδί…
Τα παραπάνω είναι 3 από τα 5-6 περιστατικά που θα’χω να θυμάμαι από τις δύο αυτές εταιρίες. Προσωπικά θεωρώ ότι η λογική που ακολουθούν πλέον αυτού του είδους οι αλυσίδες είναι εντελώς λανθασμένη. Υπερκαταστήματα τύπου super market στο χώρο της πληροφορικής και της τεχνολογίας δεν θα παραμείνουν βιώσιμα για πολύ. Ο συγκεκριμένος κλάδος θέλει εξειδίκευση ,γνώσεις και σωστή υποστήριξη. Θέλει επαγγελματίες και όχι απλούς μεταπωλητές με το σκεπτικό ‘’όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω’’.
Όσο για μένα προσωπικά ,πλέον έχω ησυχάσει αφού συνεργάζομαι με μια μικρή συνοικιακή εταιρία που είναι απόλυτα επαγγελματίες ,γνωρίζουν το αντικείμενο και προσφέρουν πραγματικά ΑΜΕΣΟ service...
Αναγνώστης