tromaktiko: Τροχαία Αττικής οδού

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Τροχαία Αττικής οδού



Την Δευτέρα 31/01/11 πέρασα από την Αττική οδο στην είσοδο απο Εθνική οδο προς αεροδρόμιο και όπως κάθε μέρα αρνήθηκα να πληρώσω διόδια για τους γνωστούς λόγους...
Αμεσως μετα ειχε εισπρακτικο μπλοκο η τροχαια αττικης οδου και με σταματησαν, μου ζητησαν ολα τα χαρτια μου και τους τα εδειξα. επειδη δεν υπηρχε κατι επιληψημο και ημουν με μηχανη ο μπατσοεισπρακτορας αποφασισε πως το να εχω τα τελη κυκλοφοριας στην πινακιδα ειναι παρανομο και με εγραψε 300 ευρω προστιμο με την δικαιολογια οτι καλυπτοταν το αριθμητικο μερος (προφανως του κακοφανηκε το οτι δεν πληρωσα διοδια). αμεσως πηγα για ενσταση στην τροχαια και μετα απο 3 μερες στα τηλεφωνα ο "διοικητης" τους αποφασισε να αποριψει την ενσταση αρνουμενος να μου πει την αιτιολογια της αποριψης. στη συνεχεια συνδεθηκα με το γραφειο κλησεων της αττικης οδου οπου ζητησα πληροφοριες πως θα μπορεσω να καταγγειλω τον συγκεκριμενο αστυφυλακα που με εγραψε για κατι που δεν ισχυει, αφου με εβαλε σε αναμονη για να συνενοηθει αφου τα εχασε λιγο μου απαντησε πως αυτο κοστιζει και πως για να παω στα δικαστηρια για μια κληση δεν με συμφερει οικονομικα οποτε θα ηταν καλυτερο να πληρωσω τα 300 ευρω και να μην ασχοληθω, αλλιως να παω να προσλαβω δικηγορο, αμεσως αρνηθηκα και τοτυ ειπα να μου υποδειξει την διαδικασια καταγγελιας και πως το αν θελω δικηγορο θα το αποφασισω εγω, ο εν λογω "κυριος" μου απαντησε πως αν θελω να κανω καταγγελια να παω να ρωτησω στα δικαστηρια αφου δεν ειχε την καλοσυνη να μου απαντησει κανοντας απλα την δουλεια του. θελω να ρωτησω το εξης: εχει δικαιωμα ο καθε μπατσακος να μας γραφει για οτι γουσταρει και να μετα ο διοικητης να αποριπτει την ενσταση χωρις αιτιολογια απλα για να κερδιζει το τμημα του ποντους απο τις κλησεις;;;;;;
να το χαιρεστε το τμημα σας κυριε δοικητη και να περιμενετε την γραπτη καταγγελια μου.
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!