tromaktiko: Για τον υπέρμαχο της δικτατορίας

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Για τον υπέρμαχο της δικτατορίας



Πέστα χρυσόστομε! Το κακό είναι ότι η πλειοψηφία του κόσμου αναπολεί τις μέρες του Γεωργίου Παπαδόπουλου αλλά το κάνει μυστικά, κρυφά γιατί φοβάται...
! Άρα ούτε τώρα έχουμε δημοκρατία! Εγώ ξέρω να πω ότι επί Δικτατορίας η Ελλάδα δεν χρωστούσε ούτε μια δραχμή, οι δημόσιες υπηρεσίες λειτουργούσαν, κοιμόμασταν με τις πόρτες ξεκλείδωτες, τα παιδιά έπαιζαν στις γειτονιές, ΥΠΗΡΧΑΝ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ τότε, γινόντουσαν έργα... και άλλα πολλά που δεν γίνεται να γραφτούν τώρα.... και όντως ήταν ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ αυτό έχω να πω και φυσικά αναμένω να με πείτε φασίστρια, εθνικίστρια κι όλα τα συναφή αλλά δεν με νοιάζει γιατί εγώ αναπολώ τις μέρες που έπαιζα παιδί στην γειτονιά μου και τα Σαββατοκύριακα είχαν λεφτά οι γονείς μου να με πάνε στο λούνα παρκ, σε μια ταβέρνα, σε μια εκδρομή εγώ τώρα δεν έχω χρήματα να πάω το παιδί μου πουθενά για να ξεσκάσει από τους 4 τοίχους που το έχω να ζει... γιατί τώρα έχουμε δημοκρατία.....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!