tromaktiko: "Είμαι αστυνομικός, είμαι εξοργισμένος και δεν πληρώνω ούτε εγώ διόδια"

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

"Είμαι αστυνομικός, είμαι εξοργισμένος και δεν πληρώνω ούτε εγώ διόδια"



Είμαι αστυνομικός και υπηρετώ σέ μάχιμη υπηρεσία . Έχω υποστεί μείωση του μισθού μου κατά 150 ευρώ, επίσης και στα δώρα.
Επίσης και στό ασφαλιστικό ζημιώθηκα όπως όλοι οι Έλληνες.

ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΕΙΝ.
Γι' αυτό είμαι εξοργισμένος διότι με αναγκάζουν...

(αν αρνηθείς εκτέλεση εντολής τείθεσε σε διαθεσιμότητα και μετά αποτάσσεσαι από το σώμα) να έρθω αντιμέτωπος με πολίτες πού αγωνίζονται και για τά δικά μου αιτήματα..

Βγάζουν διαταγές για τους αγρότες (όταν οί οικογένειες μας είναι αγρότες) που δέν έχουν βγεί ούτε επί χούντας κάθονται στα γραφεία τους και στέλνουν εμένα να βγάλω τό φίδι από την τρύπα.

Με στέλνουν στην Κερατέα να αντιμετωπίσω ανθρώπους με δίκαια αιτήματα όπου τραυματίζονται κάθε μέρα και πολίτες και αστυνομικοί (οί οποίοι έχουν διαταχθεί).

Είμαι εξοργισμένος γιατί με βάζουν απέναντι σε όλες τίς κοινωνικές ομάδες ενώ έπρεπε να διαδηλώνω μαζί τους και ΑΥΤΟΙ κάθονται στα γραφεία τους και το διασκεδάζουν. (ΟΠΟΥ…ΑΥΤΟΙ= ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ).
Οι αρμοδιότητές μου: έλεγγχος καταστημάτων – πολεοδομικά – επίδοση εγγράφων - επίδοση στρατιωτικών εγγράφων - έλεγχος βιβλίων ρεπώ οδηγών λεωφορείων - ειδικών αδειών ταξί - τιμολογίων δελτίων αποστολών – κ.α .πού ανήκουν σέ άλλα υπουργεία.

Τέλος είμαι εξοργισμένος διότι με υποχρεώνουν στέλνοντας με να προστατεύσω Ανωνυμες Εταιρείες (Βλέπε π.χ. Ολυμπιακός), να επιβάλλω πρόστιμα για τά διόδια και στα Μ.Μ.Μ. να έρχομαι αντιμέτωπος και με άλλες κοινωνικές ομάδες και το σοβαρότερο να ΓΙΝΟΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ..

Υ.Γ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Π.Ι.
http://anti-ntp.blogspot.com/
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!