Λόγω της κακής σύνδεσης που είχα στο Internet για μήνες έκανα αλλαγή στον πάροχο. Μετά απο την αίτηση διακοπής , δεν πλήρωσα το λογαριασμό που προέβλεπε την προεξόφληση δίμηνης υπηρεσίας, γιατί δε θα έκανα χρήση όλο το διάστημα , κ περίμενα να μου έρθει το πιστωτικο. Αρχικός λογαριασμός 52ευρω.
σήμερα μου σκάει ένα ειδοποιητήριο από κάποια νομική εταιρία Νικολάου να εξοφλήσω το λογαριασμό άμεσα σε μια εβδομάδα , καθώς κ ότι μου επιβλήθηκε πρόστιμο 1,5 ευρώ για την καθυστέρηση.
Αμέσως πήγα στο τοπικό κατάστημα forthnet για να ζητήσω να δω τι έγινε με το πιστωτικό που περίμενα. Μου είπαν ότι εκδόθηκε , αλλά αν δεν το έφερα ο ταχυδρόμος δεν είναι δικιά τους ευθύνη.
Αφού μου έδειξαν κ το πιστωτικό των 15 ευρώ που είχα, τους λέω:
52-15=37 ευρώ
Πως έγιναν 47???
Απάντηση: Θα είχες κάποιο παλιό υπόλοιπο
Τους έδειξα τους κρατημένουσ λογαριασμούς που είχα, που έδειχναν όλοι οτι είχα μηδενική προηγούμενη οφειλη!!!!!(πάντα εξοφλούσα στο ακέραιο!)
Δε μπόρεσαν να μου το εξηγήσουν (κάτι μπούρδες ότι ίσως ήταν από άλλο νούμερο)...
τέλος πάντων, δε θα σκάσω. Θα σας πληρώσω κ τα 10 ευρω νταβατζιλίκι +1 του ταχυδρόμου 11. Εγώ έχασα 11 ευρω, εσεις χάσατε εναν πελάτη.... Νομίζω ότι χάσατε περισσότερο...
Aναγνώστης