tromaktiko: Τελικά, δεν θ' αλλάξουμε ποτέ

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Τελικά, δεν θ' αλλάξουμε ποτέ



Παντα προσπαθουσα να ειμαι σωστη πολιτης.Να πληρωνω την εφορια μου,να μην κρυβω ουτε ενα ευρω απο το εισοδημα μου με διαφορες κομπινες,να νευριαζω με οσους φοροδιαφευγουν εις βαρος ολων μας,με την τεμπελια,την αναισθησια και συχνα και την διαφθορα των δημοσιων υπαλληλων κλπ...Ομως τελικα,ακομα και εγω η ιδια υποκυπτω στο διεφθαρμενο συστημα αυτης της χωρας και δεν επαναστατω.Προσφατα πηγα σε εναν γιατρο του ΙΚΑ,ο οποιος αφου εκανε την διαγνωση,μου ειπε ο,τι την συγκεκριμενη μικροεπεμβαση δεν την καλυπτει το ικα και φυσικα με παρεπεμψε στο ιατρειο του.Ηξερα ο,τι το ικα ενδεχομενως να την καλυπτε,αλλα δεν πηρα τηλ να ρωτησω και πηγα στο ιδιωτικο του ιατρειο αμαχητι.Υποσχεθηκα ομως στον εαυτο μου οτι αν μη τι αλλο,αποδειξη θα παρω.Οταν ομως εφτασε η ωρα της πληρωμης μου εδωσε δυο τιμες,μια με αποδειξη και μια χωρις.Η πρωτη τιμη βεβαια ηταν πολυ πιο τσουχτερη και ετσι προτιμησα την δευτερη λυση,απο αναγκη στην ουσια,γιατι θα γλυτωνα καποια χρηματα και θα καλυπτα καποια αλλη αναγκη.Επισης θα χχρειαζοταν να τον ξαναεπισκεφτω και φοβηθηκα μην δεν με προσεξει.Ντραπηκα για τον εαυτο μου,γιατι εκεινη την στιγμη δεν βρηκα το κουραγιο να ξεμπροστιασω τον γιατρο,οχι μονο γιατι μου προτεινε στην ουσια να βοηθησω στην φοροδιαφυγη του εκβιαστικα,αλλα και γιατι επρεπε να λεει μια τιμη που να ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ την αποδειξη.Το ιδιο ισχυει για ολους τους αλλους ,που δουλευουν με τον ιδιο τροπο.Ενιωσα ενοχες,γιατι ξερω ο,τι την δικη του φοροδιαφυγη θα την πληρωσουμε ολοι και εγω φυσικα.Σκεφτηκα λοιπον,να τον καταγγειλω και ισως το κανω,αλλα και παλι ξερω ο,τι δεν θα γινει τιποτα.Αντε καμμια επιπληξη και παλι τα ιδια.Δεν θα τιμωρηθει παραδειγματικα ωστε την επομενη φορα να σκεφτει δυο φορες πριν το κανει.
Ζηταμε πολλες φορες απο τους πολιτικους να κανουν θαυματα,να παρουν μετρα,να εξαρθρωσουν την φοροδιαφυγη,αλλα αν δε βοηθησουμε και εμεις,δεν θα γινει απολυτως τιποτα.Ισως και το οτι ενιωσα και νιωθω τοσες ενοχες να οφειλεται και στην αφυπνιση της φορολογικης συνειδησης και το ο,τι η φοροδιαφυγη ειναι η μεγαλυτερη αιτια της μελλοντικης χρεωκοπιας μας.
Απο την αλλη ομως ΔΕΝ εχουμε εμεις οι πολιτες την αναλογη προστασια,την αναλογη υπερασπιση ωστε να βγουμε μπροστα και να καταγγειλουμε ολους αυτους τους ασυνειδητους.Και σκυβουμε το κεφαλι και καποιοι απο εμας τους πληρωνουμε χρυσους.
Δεν ξερω αλλα ειλικρια νιωθω πολυ απογοητευμενη με την απραξια μου.
Και ηθελα να το μοιραστω ολους τους φιλους/ες.

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!