tromaktiko: Σχετικα με την ΑΕΠΙ

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Σχετικα με την ΑΕΠΙ



Μέχρι πριν απο λιγο καιρό ειχα κατάστημα Ιντερνετ καφε στη Θεσσαλονικη.
Λιγες μερες αφου άνοιξα ήρθε μια κυρία και μου ειπε τα ιδια πράγματα για την ΑΕΠΙ... πως εκπροσωπουν το 99% των καλλιτεχνων και φυσικα δε μου ελεγε ποιους. Εννοειται πως δεν δεχτηκα να πληρωσω φραγκο και μου ειπε πως θα ξαναπεράσει. Την επομενη φορα που περασε ειχα αντικαταστήσει ολες μου τις Playlist με κλασσικη μουσική, εκλαιγα απο τα γελια οταν ειδα τα μούτρα της (η κλασσικη μουσικη δεν ειναι ιδιοκτησια κανενος). Μετα απο λιγο καιρο ξυλωσα τον ενισχυτη εντελως γιατι θα κρεμιομουνα με καλωδιο USB αν ακουγα αλλη μια φορα τη Λιμνη των Κυκνων. Νομισα πως με ειχαν ξεχασει εως οτου εμφανιστηκε στο καταστημα ενστολος υπαξιωματικός της Αστυνομίας και με ενημερωσε πως εχει γινει καταγγελια απο την ΑΕΠΙ... Εριξε μια σβελτη ματια στο χωρο, υπεγραψε ενα χαρτι που ελεγε πως δεν εχω ΚΑΝ ηχοσυστημα στο μαγαζι, με κοιταξε στα ματια, μου ειπε "δε τους γ...ς τους μ.....ς" και εφυγε.

Φιλε καταστηματαρχη/επιχειρηματια, μπορεις ΚΙ ΕΣΥ να σπασεις πλακα με την ΑΕΠΙ και τον καθε αχρηστο νταβατζη που παει να στα παρει γιατι δεν του κανει καρδια να δουλεψει ο ιδιος.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!