tromaktiko: Καταγγελία για ΙΝΤΕΡΚΑΤ Αφοί Παπαϊωάννου στη Γραβιά Φωκίδος

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Καταγγελία για ΙΝΤΕΡΚΑΤ Αφοί Παπαϊωάννου στη Γραβιά Φωκίδος



Πρόκειται για μια εταιρεία που κύρια δραστηριότητά της είναι τα τεχνικά έργα και οι μεταλλευτικές δραστηριότητες.
Προσέγγισα τους υπεύθυνους της εταιρείας στην προσπάθειά μου να ζητήσω εργασία στην εταιρεία αυτή. Δεν είχε ανακοινωθεί κάποια αγγελία απλά πήρα την πρωτοβουλία και ρώτησα για τυχόν κενή θέση. Να σημειώσω πως η επικοινωνία μου δεν έγινε τηλεφωνικά αλλά πρόσωπο με πρόσωπο, αφού πήγα στα γραφεία της εταιρείας στην Γραβιά. Εκεί λοιπόν εκτός του ότι δεν με ρώτησαν καν πως με λένε ούτε καν μου ζήτησαν κάποιο στοιχείο επικοινωνίας, μου είπαν απλά θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε, είναι λέει και δύσκολοι καιροί (το γνωστό που λένε όλοι πλέον) κτλ. Έτσι άφησα το βιογραφικό μου, έριξε μια ματιά ο υπεύθυνος και ξίνισαν τα μούτρα του. Για ποιο λόγο δεν κατάλαβα. Εδώ να σας πω οτι είμαι απόφοιτος Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Φεύγοντας λοιπόν είπα να κάνω μια βόλτα στο χωριό μια και ήταν η πρώτη φορά που πήγα. σε μια καφετέρια πως έτυχε να ακούσω μια συζήτηση που αφορούσε την εν λόγω εταιρεία. Άκουσα λοιπόν ότι ένας από τους ιδιοκτήτες είναι και Σύμβουλος στην Περιφέρεια Στερεάς. Δεν μου φάνηκε παράξενο αυτό. Το παράξενο ήταν το εξής: έλεγε λοιπόν κάποιος ότι τα άτομα που έχει προσλάβει είναι από ρουσφέτια των τοπικών Δημάρχων και Νομαρχών. Θέλω λοιπόν να καταγγείλω την εν λόγω εταιρεία για τους μη αντικειμενικούς τρόπους αξιολόγησης των υποψηφίων που θα εργαστούν σε αυτήν. Επειδή δηλαδή το ζητάει σα χάρη ο κάθε δήμαρχος και ο κάθε νομάρχης για τους ψηφοφόρους του; Τα άτομα αυτά που γλείφουν τους πολιτικούς για να μπουν σε μια θέση σίγουρα είναι απόφοιτοι δημοτικού ή και νηπιαγωγείου. Έτσι αυτοί που έχουν τα πτυχία μένουν απ'έξω επειδή υπάρχουν τέτοιοι ανεγκέφαλοι. Μπράβο σας!!! Γι'αυτό πάει μπροστά η Ελλάδα.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!