tromaktiko: Πρόβλημα με το Πλαίσιο Αργυρούπουλη

Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Πρόβλημα με το Πλαίσιο Αργυρούπουλη



Πριν 9 περιπου μηνες πηγα στο Πλαισιο Αργυρουπολης για να αγορασω καινουργιο υπολογιστη! Επειδη ειμαι φοιτητης ηθελα εναν αρκετα καλο.
Ετσι λοιπον ο πωλητης με εξυπηρετισε αμεσως και του εδειξα εναν ετοιμο υπολογιστη απ'το site του καταστηματος. Αφου τον παραγγειλά ο πωλητης συνεχιζε να ψαχνει στον υπολογιστη τα εξαρτηματα του ενω εγω εριχνα μια ματια στα διαφορα προιοντα γυρω... Εγω πιστευα οτι απλα με το που θα του το εδειχνα θα πατουσε απλα! Ενα κλικ και θα εστελνε τη φορμα παραγγελιας, αλλα οπως ειπα επελεγε απ οσο ειδα απο μακρυα ενα ενα τα εξαρτηματα και υστερα πατησε το οκ στο παραθυρο και εκτυπωσε την αποδειξη.να πω την αληθεια δεν εδωσα σημασια στην αποδειξη γιατι εκτος του οτι δεν εχω και αρκετη εμπειρια απο υπολογιστες,δεν πιστευα οτι θα προεκυπτε κατι το παραξενο...
Μετα απο 4-5 μηνες αρχισα να ασχολουμαι λιγο με τα pc ωσπου μια μερα ανακαλυψα οτι η RAM ηταν 2 αντι για 4 GB.επειδη δεν ηθελα να δημιουργησω φασαρια πηρα απο μονος μου καινουργια μνημη 2χ2GB αλλα απ οτι βλεπω ο υπολογιστης δεν δεχεται πανω απο 3GB. Μου μπαινουν ιδεες οτι ο πωλητης απλα επελεξε την ιδια θηκη και μεσα ολα τα εξαρτηματα ηταν οχι μονο κατωτερα αλλα και τα πιο ακριβα ωστε να καλυφθει η διαφορα,δηλαδη αντι για 4GB RAM να εβαλαν 2χ1GB οι οποιες αξιζαν οσο των 4GB...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!