tromaktiko: Δεν Πληρώνω - Επαναστάτες της πλάκας

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Δεν Πληρώνω - Επαναστάτες της πλάκας



Το να σηκώνεις μια μπάρα δε σε κάνει αγωνιστή. Αν σου κόβουν τους μισθούς και χρεώνουν τα παιδιά σου πριν καν γεννηθούν θα έπρεπε πρώτα απ' όλα να βγεις να φωνάξεις για όλα αυτά.
 Εδώ συνταξιούχοι δε μπορούν να αγοράσουν τα φάρμακά τους, η ανεργία καλπάζει, χιλιάδες απολυμένοι δε μπορούν να συντηρήσουν τις οικογένειές τους και μερικοί έχουν
μόνη καούρα να τη βγάλουν τζαμπέ πηγαίνοντας από το νέο αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού γιατί βαριούνται να μείνουν κολλημένοι στην Κηφισίας για μισή ωρίτσα παραπάνω αν πήγαιναν από τους δρόμους που πήγαιναν τόσα χρόνια? Θα πρέπει κάποιος να είναι πολύ βολεμένος και τακτοποιημένος και να έχει όλα τα άλλα του προβλήματα λυμένα αν το μόνο που τον κόφτει είναι να μην πληρώνει στην Αττική Οδό. Μπορεί μερικοί να νιώθουν πως έτσι κάνουν την επανάσταση τους αλλά μη νομίζετε πως θα πείσετε κι εμάς.

Διάβασα από τον ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ τυπάκο που ολημερίς ανεβάζει διαφημιστικά σποτάκια για το blog του (όπως πιο πρόσφατα σε αυτή την ανάρτηση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_6522.html) ότι η γέφυρα Ρίο-Αντίρριο έχει λέει αποπληρωθεί και πρέπει τώρα να πάψουμε να πληρώνουμε διόδια. Το ίδιο επιχείρημα είχε χρησιμοποιήσει και για την Αττική Οδό. Πραγματικά πιστεύεις ότι ένα έργο τόσο μεγάλης αξίας πρόλαβε και αποπληρώθηκε σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα μόνο από τα διόδια? Πόσο είπες ότι είχες στα μαθηματικά? Ή μήπως νομίζεις ότι τα τέλη που πληρώνεις πηγαίνουν μόνο για την Αττική Οδό ή για τη γέφυρα του Ρίο? Πιστεύεις άραγε ότι αυτά τα έργα αποπληρώνονται και τέρμα, μετά δε χρειάζονται για χρόνια συντήρηση, επιπλέον υλικά ή μελέτες από αρχιτέκτονες, μηχανικούς κι επιστήμονες? Ή νομίζεις ότι χτίζουμε ένα μεγαθήριο έργο, που δημόσιο όμοιό του δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα και μετά η μόνη συντήρηση που χρειάζεται είναι να περνάει πού και πού ένας οδοκαθαριστής να μαζεύει τις γόπες? Αν σταματήσουμε να πληρώνουμε αυτά τα διόδια, όλο αυτό το προσωπικό που απασχολεί η Αττική Οδός ή η γέφυρα τι θα γίνει? Αυτό το έχεις σκεφτεί?

Ο ίδιος "επαναστάτης του Δεν Πληρώνω" που αυτοπροωθείται και διαφημίζει τα λαοθάλασσα των (πέντε έξι) αργόσχολων ως επαναστάτες και καταδρομείς της μπάρας αναφέρει ότι στις άλλες μεγάλες χώρες οι δρόμοι είναι όλοι ελεύθεροι. Αφήνοντας στην άκρη ότι μια σύγκριση της Ελλάδας με τις μεγάλες χώρες θα ήταν ατυχής κι ότι αυτό με τους ελεύθερους δρόμους κατά κανόνα είναι τεράστια ανακρίβεια, αφού του αρέσουν όμως οι συγκρίσεις θα του κάνω άλλη μια σύγκριση. Στο μετρό της Αγγλίας (από το οποίο έχω εμπειρία) το εισιτήριο είναι κοντά στα 5 ευρώ και οι σταθμοί πολύ παλαιότεροι και πιο μίζεροι από τους δικούς μας. Γιατί λοιπόν δε συγκρίνεις το μετρό της Ελλάδας με της Αγγλίας, παρά ούτε στο μετρό θέλεις να πληρώνεις?!!!! Αν θες να γίνουμε σαν τις μεγάλες χώρες, με τη λογική που ακολουθείς θα έπρεπε να φωνάζεις να ακριβύνει κι άλλο το εισιτήριο στο μετρό! Ή κάνεις συγκρίσεις μόνο όπου σε συμφέρει? Τσ, τσ, τς ντροπή...!

Φαντάζεσαι τι θα γινόταν αν η Αττική Οδός ήταν δημόσιο έργο? Ακόμα δε θα είχε ολοκληρωθεί ούτε το μισό, θα μας είχε κοστίσει το δεκαπλάσιο, θα την είχε αναλάβει η Siemens, θα είχε γεμίσει διαφημιστικές πινακίδες παντού, θα είχε λακκούβες και σκασμένους δρόμους ενώ αν έμενες με το αμάξι σου και καλούσες βοήθεια θα ερχόταν μετά από 3 ώρες ένας δημόσιος υπάλληλος με φραπεδιά και υφάκι και θα σου έλεγε ότι δε μπορεί να σε βοηθήσει γιατί σου λείπει κάποιο χαρτί! Όπως περίπου συμβαίνει σε όλο το υπόλοιπο οδικό δίκτυο της Ελλάδας και σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες της χώρας!
Οι δρόμοι στην Αττική Οδό δεν έχουν ούτε μισή λακκούβα, η κυκλοφορία ρυθμίζεται άριστα, σημάνσεις και φώτα φουλ σε όλο το μήκος της Οδού, αν μείνεις με το αμάξι σε λιγότερο από δύο λεπτά σκάει
μύτη βοηθητικό βαν κλπ. Το νόημα του "Δεν πληρώνω" έχει να κάνει με το να μην πληρώνεις κάτι που δεν σου παρέχεται. Στην Αττική Οδό που πληρεί όλες τις προϋποθέσεις και με το παραπάνω γιατί να μην πληρώνουμε; Η Αττική Οδός είναι ιδιωτικό έργο και είναι δρόμος εξυπηρέτησης, είναι πολυτέλεια, φτιαγμένη για αυτούς που βιάζονται και για αυτούς που ξέρουν μαθηματικά και διαπιστώνουν πως το εισιτήριο κοστίζει το ίδιο ή λιγότερο με όσο θα κόστιζε κι η βενζίνη που χρειάζεται να καταναλώσουν πηγμένοι στην κίνηση αν πάνε από τον παλιό κλασικό δρόμο.
Όπως είχα διαβάσει κι από κάποιον άλλο που είχε γράψει παλαιότερα εδώ το να μη θες να πληρώνεις στην Αττική Οδό είναι σαν να πηγαίνεις σε ένα μπουρδέλο να πηδάς την πουτάνα και μετά να μη θες να πληρώσεις επειδή είναι ακριβά. Θα μπορούσες χωρίς φράγκο να π... τη γυναίκα σου την οποία π... τόσα χρόνια. Αλλά όχι εσύ θες τη νεαρή Ρουμάνα, ε συγνώμη μίστερ αλλά πρέπει να την πληρώσεις!

Νομίζω πως έχουμε πολύ σημαντικότερα πράγματα για τα οποία πρέπει να φωνάξουμε και θεωρώ ύποπτο που διαμαρτύρονται μερικοί ελάχιστοι τώρα, κι όχι ας πούμε όταν φτιάχτηκε το έργο. Και για να σας προλάβω (γιατί εσείς όσους έχουν διαφορετική γνώμη τους βλέπετε εγκάθετους -εκτός από τον εαυτό σας) δεν είμαι ούτε γιος του Μπόμπολα, ούτε μέτοχος της Αττικής Οδού. Άνεργος φοιτητής είμαι κι από την Αττική Οδό πηγαίνω πολύ σπάνια γιατί τη θεωρώ πολυτέλεια. Αλλά δε θεωρώ πως είμαι κορόιδο που χρησιμοποιώ τους δρόμους από τους οποίους πήγαινα τόσα χρόνια. Χαίρομαι που υπάρχει η λύση της Αττική Οδού για όταν βιάζομαι ή όταν υπάρχει κι άλλος στο αμάξι να μοιραστούμε τα έξοδα.
Έχουμε να φωνάξουμε και να συσπειρωθούμε για τόσα άλλα άσχημα που συμβαίνουν στη χώρα και είναι άσκοπο να αποπροσανατολιζόμαστε με δήθεν επαναστάσεις 20 μεσήλικων που βγαίνουν για πικνικ τις Κυριακές στα διόδια σπάζοντας τις μπάρες με τις τζιπάρες τους (αμάξια που σε ένα μόνο χιλιόμετρο καίνε τη διπλάσια τιμή των διοδίων), προσπαθώντας να αναβιώσουν μια επανάσταση που δεν έκαναν ποτέ ως έφηβοι, φερόμενοι ενάντια στα μόνα 2 αρχιτεκτονικά έργα για τα οποία θα έπρεπε να είναι περήφανη η χώρα.
Συμφωνώ ότι είναι χαράτσι να υπάρχουν περισσότεροι σταθμοί διοδίων στις εθνικές οδούς απ' ότι βενζινάδικα και συμφωνώ ότι οι μοναδικοί τζαμπατζήδες είναι μέσα στη Βουλή, αλλά χάσατε τη μπάλα και μαζί το δίκιο σας όταν αρχίσατε να το γενικεύετε σε μετρό, Αττική Οδό και γέφυρα Ρίο. Κι όταν μάλιστα περιγράφετε το σήκωμα της μπάρας με τόσο "γλαφυρό και μάχιμο" τρόπο τότε φτάνετε τα όρια του γελοίου.
Σιγά τα χαρακώματα αγωνιστές των διοδίων. Αν το μεγαλύτερο πρόβλημά σας είναι η τιμή των διοδίων της Αττικής Οδού, τότε θα πρέπει να είστε οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι του κόσμου! Σε λίγο θα διαμαρτύρεστε για τις τιμές στα τσουρέκια του Τερκενλή, για τα ακριβά αεροπορικά εισιτήρια ή για τις υψηλές τιμές στα πιάτα στο εστιατόριο Σπονδή!


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!