tromaktiko: Συνταξιοδότηση δημοσίων υπαλλήλων

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Συνταξιοδότηση δημοσίων υπαλλήλων



Είναι απορίας άξιο πως ο Υφυπουργός των Οικονομικών κ Σαχινίδης απαντά στον βουλευτή του κόμματός του με τόση προχειρότητα για τον χρόνο συνταξιοδότησης των μονίμων υπαλλήλων....
Αλήθεια δεν υπάρχει καμία επικοινωνία με το ΓΛΚ για να ενημερωθεί από τους αρμόδιους υπαλλήλους του, ότι λόγω των μέσων που μετέρχονται πάρα πολλοί από τους υπό συνταξιοδότηση υπαλλήλους καταφέρνουν και παρακάμπτουν με απίθανες δικαιολογίες τη σειρά τους με το! αζημείωτο; και ο χρόνος απονομής συντάξεως στους δικαιούχους υπερβαίνει τους 6 μήνες. Απτό παράδειγμα είμαι εγώ που κατέθεσα στο ΓΛΚ στις 15 Οκτωβρίου 2010 αίτηση συνταξιοδότησης μου και μέχρι σήμερα 15 Μαρτίου 2011 κανείς υπάλληλος από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους δεν έχει χρεωθεί για έλεγχο την αίτησή μου. Και η περίπτωσή μου είναι απλή, μαζί με τα χρόνια του στρατού, έχω 36 χρόνια υπηρεσίας στο δημόσιο. Η κοροϊδία έχει και τα όριά της, έλεος.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!