tromaktiko: Αγαπητέ ΝΕΟ Ελληνάρα

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Αγαπητέ ΝΕΟ Ελληνάρα



Θα ήθελα να απαντήσω σε όλους αυτούς που ισχυρίζονται πως ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ,....
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_8921.html το εξής : Αν σε μία οικογένεια το παιδί ζητάει να του πάρει ο πατέρας του ΟΛΑ τα παιχνίδια που έχει ένα οποιοδήποτε μαγαζί με παιχνίδια και του τα πάρει, τότε το φταίξιμο δεν είναι του παιδιού, αλλά του πατέρα. Λοιπόν έγω φίλε μου μπορεί να ζητούσα , όπως λες, χρήματα για να περάσω καλύτερα. Το σφάλμα αγαπητέ νεοέλληνα είναι της κάθε κυβέ! ρνησης, γιατί μου τα έδινε αυτά που ζητούσα κι ακόμα περισσότερα.Αν εσύ νομίζεις οτι τα έφαγα κι εγώ μαζί τους (μετά απο 27 χρόνια στην αγορά εργασίας)και πιστεύεις οτι το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι ΜΟΝΟ να δουλεύουμε γι΄αυτούς που μας δουλεύουν και να μην μιλάμε, θα σου πω οτι εγω αυτά τα χρόνια που στέρησα απο την οικογένειά μου πολλά, δεν ανέχομαι να βγεί ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. Αν πάλι εσύ νομίζεις οτι πρέπει μονο να δουλεύεις κάντο ΜΟΝΟ για τον εαυτό σου.

Αναγνώστης

-----------------------

Ένα μεγάλο ΜΠΡΆΒΟ φίλε μου γιατί αν και 25αρης έχεις πιο ώριμη σκεψη απο πολλούς 50αρηδες που είναι τάχα μου πολύξεροι.
Έτσι ακριβώς είναι όπως τα λες.
Και σου τα λεει αυτα κάποιος που ειναι απο 20 χρονών στη ξενιτιά και είναι 39(εγω δηλ.)
Αν όπως είπες δεν αφήσουμε πίσω μας το βόλεμα και την αρπαχτή η Ελλαδαρα μας θα σβήσει.
Χωνέψτε το όσο είναι νωρίς και στρώστε το κώλο σας στη δουλειά και αφήστε κατα μερος τις φθηνές δικαιολογίες. Δεν σας παίρνει άλλο είστε πλεον στο χείλος του γκρεμού .
ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!