tromaktiko: Απατεωνια προσφοράς επίπλων istikbal

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Απατεωνια προσφοράς επίπλων istikbal



Δεν αναγράφει ρητά ότι δεν περιλαμβάνεται το ύφασμα, δεν αναγράφει ρητά ότι η μεταφορά γι'αυτό το είδος δεν είναι δωρεάν και μάλιστα τη χρεώνει 80? για εντός Αττικής...
Μάλιστα μετά από επικοινωνία δικιά μου με τον υπεύθυνο της εταιρίας για να του παραπονεθώ και για τη συμπεριφορά του υπάλληλου πώλησης που μου πέταξε τα δείγματα υφασμάτων και να ψάξω εγώ ποιά υφάσματα αντιστοιχούν στη προσφορά σε όλο αυτό το μπόγο, δε με κοίταξε ούτε μία φορά στα μάτια (ο πατέρας μου 40 χρόνια πωλητής που με συνόδευε μου είπε ότι πολύ απλά δεν ήθελε να πουλήσει) και για την ασυνέπεια τους στο να αναγράψουν όλες αυτές τις χρεώσεις που είναι υποχρεωμένοι να αναφέρουν μου είπε στον επίλογο της επικοινωνίας μας : "Και τώρα τι θέλεις;" Μην αναφέρω ότι τα έπιπλα τους είναι Τούρκου κατασκευαστή...
Κώστας Σ.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!