tromaktiko: Δέσμευση ποσού στην Alpha Bank

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Δέσμευση ποσού στην Alpha Bank



Σχετικά με την εξήγηση που έδωσε ο φίλος οτι δήθεν ο έμπορος (εταιρία)κάνει διπλή χρέωση για επιβεβαίωση ειναι ανυπόστατο....
οσο και εαν θέλουμε να ρίξουμε την ευθύνη στους άλλους.Φυσικα και εγω ειμαι εμπορος και θυμα συναμα,και δεν κανω διπλη χρεωση για επιβαιωση και χρεωνονται οι πελατες οχι με τα διπλα απαραιτητα αλλα με ενα 20% της χρεωσης,το οποιο φυσικα και επιστρεφεται αλλα οταν και εαν εισαι με το μολυβι στο χερι¨"αυτα τα γυρισαν αυτα ακομα.."και ουτω καθεξης.Η εξηγηση που μου δοθηκε απο την εξυπηρετηση πελατων και βγηκα απο τα ρουχα μου ηταν οτι δεσμευουν ενα 20% σε περιπτωση που αλλαξει κατι στη χρεωση ακουσον ακουσον εγω συμφωνω μια τιμη "α" και δινω εντολη να πληρωθουν αλλα η κυρια "Αlpha Bank" εαν ο προμηθευτης της ζητησει "2-3-5α" φροντιζει να του τα δωσει ασχετα με το εαν εγω συμφωνω και εαν με συμφερει στη τιμη που θελουν οι κυριοι αυτοι.
Ειναι απαραδεκτοι και θελουν κρεμασμα αφου ειναι ξεκαθαρο οτι προσπαθουν να καλυφτουν απο καποια υποτιμιση (να μην πω κατι χειροτερο) της ελληνικης οικονομιας ετσι που την καταντησαν.Καποιο χοντρο παιχνιδι παιζεται ισως με τιποτα απο8εματικα εικονικα, με ρευστοτητα ..!!!Εγω παντως παραλιγο να καταστρεψω συνεργασια με μεγαλο προμηθευτη αφου η ημερησια κινηση μου μπορει να φτασει μεχρι και 7-8000(οχι κερδος ετσι μη τρελαθουμε)με κερδοσ 2-3% και οι εντιμοτατοι κυριοι με το ετσι θελω να μου εκμεταλευονται 1500 ευρω ημερησιως .Ποσο μπορει να αντε! ξει καποιος που προσπαθει?Μηπως καποια αλλη ευρωπαικη τραπεζα προσφερει "λιγο" καλυτερες υπηρεσιες και ενφερεται να με εχει πελατη της?Ας το ξανασκεφτουμε ΟΛΟΙ μας

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!