tromaktiko: Αντιμετώπιση μητέρας στην Εθνική Τράπεζα - Υποκατάστημα Μοσχάτου

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Αντιμετώπιση μητέρας στην Εθνική Τράπεζα - Υποκατάστημα Μοσχάτου



Ειμαι μητερα ενος κοριτσιου 17 μηνων και σημερα στις 9 το πρωι πηγα στη Εθνικη Τραπεζα στο Μοσχατο για να κανω μια συναλλαγη.
Στην τραπεζα υπαρχει το γνωστο συστημα με τις πορτες που ανοιγουν αφου μπεις στον θαλαμο και λογω καροτσιου πρεπει καποιος υπαλληλος να μου ανοιξει και τις δυο πορτες για να μπω. Να σημειωσω οτι στην τραπεζα δεν ειχε πολυ κοσμο,ε κανα νοημα σε καποιον υπαλληλο να μου ανοιξει και μου υπεδειξε τον υποδιευθυντη διπλα στην πορτα ο οποιος μιλουσε στο τηλεφωνο, και περιμενα να τελειωσει κατι που δεν εκανε! Σε καμποια στιγμη μετα απο αρκετη ωρα και αφου ειχα χτυπησει το τζαμι για να με δει, καποια υπαλληλος μεσα απο το καταστημα μου εκανε νοημα να παρω το παιδι στα χερια και ν'αφησω το καροτσι εξω!!!!!! Ακουσον! Ειναι αυτο ρατσισμος προς τις μητερες με παιδια ή οχι;



ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!