tromaktiko: Ξεφτίλα απο την ΔΕΗ

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Ξεφτίλα απο την ΔΕΗ



Μενω σε επαρχιακη πολη, σε δυαρι, μονος μου. Δουλευω μεσημερι βραδυ και στο σπιτι ειμαι μονο το πρωι που κοιμαμαι και δυο ωρες το απογευμα.
Αν και εχω κουζινα δεν μαγειρευω αφου δεν προλαβαινω. Ποτέ! Εχω μια τηλεοραση 32" ενα μικρο ψυγειο, το θερμοσιφωνα και ενα aircontition και μαλιστα απο τα οικονομικα inverter. Ολες οι λαμπες (οταν αναβουν) ειναι οικονομικες. Που θελω να καταληξω;
Ακουγα αυτες τις μερες πολυ κοσμο να διαμαρτυρεται για τους λογαριασμους της ΔΕΗ. Σημερα παρελαβα κι εγω τον δικο μου! Κι ενω ο προηγουμενος (εναντι) ηταν φουσκωμενος (155€), ο σημερινος ηταν απο αλλη χωρα μαλλον. 342€. Ακομα δεν μπορω να το πιστεψω μιας και πανω απο 200 το τετραμηνο δεν εχω πληρωσει ποτε. Σχεδον το μισο μηνιατικο για τη ΔΕΗ. Θελω να δημοσιευτει και να πουν κι αλλοι αναγνωστες τη γνωμη τους γιατι το εχουν ξεφτιλισει. Κοβουν απο παντου σε οτι ειναι να παρουμε και ζητανε οτι να ναι, να τους πληρωσουμε. Ελεος δεν παει αλλο! Ντροπη!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!