tromaktiko: Απάτες τηλεφωνίας

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Απάτες τηλεφωνίας



Αγαπητοί κύριοι,
έχω καρτοκινητό Vodafone το οποίο 'τροφοδοτώ' με κάρτες για να κάνω τη δουλειά μου.
Εδώ και αρκετό καιρό ταλαιπωρούμαι με μηνύματα από διάφορες εταιρίες 'φαντάσματα', telebox, τώρα...
κάποια Win που κατοικοεδρεύει στην Ολλανδία. Με εμφανίζουν ως εγγεγραμμένη στις υπηρεσίες τους, και όταν βάζω κάρτα στο κινητό μου την 'τρώνε' αμέσως με μηνύματα που μου στέλνουν, κενά ή με κάποια υποτιθέμενα ringtones τα οποία ούτε άνοιξα ποτέ ούτε ζήτησα, και το μηνύματα αυτά χρεώνονται 2 ευρώ ή και παραπάνω το καθένα.
όταν ξεκίνησε η ιστορία με την Telebox η Vodafone δήλωσε άγνοια, θα έχετε εγγραφεί είπαν.. (!!!!). Σε κάποιο τηλέφωνο που μου έδωσαν απο τη Vodafone δεν απάντησε φυσικά κανείς, αλλά κατάφερα (νόμιζα) να διαγραφώ. Τώρα, λίγες βδομάδες μετά τα ίδια, μήνυμα απο το GLO MOBI, που όπως ανακάλυψα ανήκει σε κάποια WIN (WIN AΕ ΤΗΛ. ΕΞΗΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
8018038000) που εδρεύει στην Ολλανδία (!!) της οποίας η Vodafone δηλώνει συνεργάτης (!!!). Το μήνυμα (απο τον αριθμό 54034) έλεγε ότι εγγράφηκα στις υπηρεσίες τους. Εξοργισμένη βρήκα κάποιο τηλέφωνο μετά από αναζήτηση στο διαδίκτυο, τους τηλεφώνησα, και κάποια κυρία μου είπε οτι είχα γραφτεί στις αρχές Φεβρουαρίου (!!!!). Κάτι που βέβαια ποτέ δεν έγινε, αλλά και φανταστείτε η ενεργοποίηση υποτίθεται έγινε χτες, 11 Απριλίου. Ψέμματα και απάτες.
Υποτίθεται ότι έχω διαγραφτεί και πάλι, αλλά αυτή η ταλαιπωρία δεν τελειώνει, και απ ότι φαίνεται είναι και η Vodafone μέσα.. Σας τα καταθέτω όλα αυτά γιατί ίσως βοηθήσουν και κάποιους άλλους αναγνώστες σας.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!