tromaktiko: Καταγγελία παράνομου χρηματισμού και ανάρμοστης συμπεριφοράς τελωνειακού υπαλλήλου

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Καταγγελία παράνομου χρηματισμού και ανάρμοστης συμπεριφοράς τελωνειακού υπαλλήλου



Την προηγούμενη εβδομάδα αγόρασα κάποια πράγματα από το ιντερνέτ και συγκεκριμένα από την Κινά.
Έφτασαν στην Ελλάδα και όπως είναι λογικό κόλλησαν στο τελωνείο. Σήμερα 7/4/2011 το μεσημέρι περίπου στις 12:45 πήγα στο τελωνείο του αεροδρόμιου ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης για να εκτελωνίσω τα προϊόντα που αγόρασα. Ο τελωνιακός υπάλληλος όμως με υπερχρέωσε με ποσό διπλάσιο του νόμιμου χωρίς όμως να στηρίζει λογικά τα επιχειρήματα του.
Όταν εγώ άρχισα να ρώτα και να προσπαθώ να καταλάβω τι ακριβώς είναι αυτό που ανεβάζει τόσο πολύ την τιμή, τότε αυτός την έριξε κατά 10Ε και σοβάρεψε λίγο, μιλώντας παράλληλα με απότομο ύφος. Παράλληλα η διαδικασία εκτελωνισμού είχε αρχίσει και μου είχε δώσει τα επίσημα χαρτιά όπου αναγράφονταν το ποσό των 35 euro ως φόρος. Στη συνεχεία ρώτησα την υπεύθυνη της αποθήκης και μου είπε πως πρέπει να πληρώσω μόνο 35euro τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Έτσι επανήλθα στα γραφεία όπου ο τελωνειακός υπάλληλος με τράβηξε έξω από το γραφείο όπου υπήρχε κόσμος και μου ζήτησε τα χρήματα. Εκεί ξεκάνει η ιστορία... Αρνούμενος να του δώσω τα χρήματα που ζητούσε και επικαλούμενος το επίσημο άγραφο του τελωνείου που έγραφε ως συνολικό ποσό 35,36 euro, του είπα ευγενικά πως αυτό είναι το ποσό που νόμιμος πρέπει να πάρει το κράτος. Τότε αυτός προσβάλλοντας με λεκτικά μου είπε πως αν δεν του δώσω τα χρήματα δεν θα πάρω τα πράγματα μου! Στη συνεχεία τον προσέβαλλα λέγοντας του πως η χωρά μας έχει φτάσει σε αυτό το σημείο λογά αυτού του είδους ανθρώπων που την υπηρετούν και πως θα έπρεπε να ντρέπεται για αυτό που κάνει. Για να συντόμευση, υπήρξε έντονη στιχομυθία, και ύβρις από τη μεριά του, καθώς και προσβολές από τη δική μου που αφορούσαν το ΛΑΔΟΜΑ που μου ζητούσε. Στο τέλος πηρέ τα χαρτιά και μου λέει πως έχασα και ότι αν θέλω να τα πάρω θα είναι πιο δύσκολα τώρα. Εν τέλη πηρέ 15 euro μαύρα για την τσέπη του από το φίλο μου που ήταν εκεί (σ.σ. μαζί είχαμε κάνει την παραγγελία) και ολοκλήρωσε τη διαδικασία βρίζοντας αισχρά και προσβάλλοντας και τους 2 από εμάς... Ενδιάμεσα ζήτησα τον υπεύθυνο αλλά κάνεις δεν με εξυπηρέτησε, ούτε καν που μου μίλησε, εκτός από έναν υπάλληλο ο όποιος μη μιλώντας ευθέως έλεγε πως έπρεπε να λαδώσω....

Σας παρέθεσα την εμπειρία συνοπτικά χωρίς τους χαρακτηρισμού και την ένταση που επικρατούσε. Αυτό θα ήθελα να καταγγείλω λοιπόν. είμαι 18 χρονών φοιτητής και δεν μπορώ να συνεχίσω τα χάλια της Ελλάδας! Θέλω κάτι καλύτερο... 

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!