tromaktiko: Για την Κερατέα...συνέχεια

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Για την Κερατέα...συνέχεια



Πραγματικά έχω ΑΗΔΙΑΣΕΙ με την εν γένη στάση της αστυνομίας, και δεν είμαι κάτοικος της Κερατέας. Είμαι ένας Έλληνας Πολίτης που δεν αντέχω άλλο να πληρώνω ένστολους ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ για να...
 προστατευουνε κοπροσκυλα που λυμαίνουν τη χώρα και να εισπράττουν φόρους μέσω κλήσεων....Γραφικοί έχετε γίνει πιά κάθε φόρα πριν πληρωθείτε τα δώρα σας που κατακλύζετε την πόλη για κλήσεις(έσοδα)...
Δε μπορώ να σας πληρώνω άλλο και να σας βλέπω να προστατεύετε πλούσιους και να χτυπάτε συνταξιούχους και νέους δεν μπορώ.....Ποιους βαράνε ακούτε? Τους γέρους και τους νέους τους μόνους που μπορούν να αντιδράσουν χωρίς να τους απολύσουν... τους βαράτε λοιπόν αλλά δεν σκέπτεστε ότι και για τη δική σας οικογενειακη ζωή και σύνταξη βγαίνουν στους δρόμους και για την ζωή των παιδιών σας...
Κρίμα πραγματικά κρίμα γιατί έβλεπα και νέα παιδιά στην αστυνομία και ήλπιζα κάποια αλλαγή... Σας θεωρώ προδότες και δοσίλογους σαν συνεργοι και εκτελεστικά όργανα ΌΧΙ της πολιτείας και του συντάγματος αλλά των προδοτών....
Σίγουρα θα παλέψω στην καινούρια Ελλάδα των νέων ωστε να δικαστείτε για τις πράξεις σας δεν υπακούετε στο Συνταγμα πλέον αλλά στους προδότες και το ξέρετε....


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ειμαι αστυνομικος... βεβαια δεν υπηρετω ουτε στην Κερατέα ουτε σε μεγαλο αστικο κεντρο, βλέποντας ολα αυτα να διαδραματιζονται στην Κερατέα τόσους μήνες εχω μια αγανάκτηση και ενα μίσος (οχι προς τους κατοικους της περιοχης οι οποιοι καλα κανουν και αντιδρουν..) αλλα προς τα ''αστερια'' της αστυνομίας και τους πολιτικατζιδες μας). Μαθαινω απο γνωστους μου που υπηρετουν στην Κερατέα οτι δουλευουν ακαταπαυστα χωρις ρεπό, χωρις να ακουσουν ενα μπραβο απο καποιον... και ολα αυτα με κινδυνο της ζωης τους!! ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (αναφερομαι και σε εμενα) αφου δεν μπορουμε να παρακουσουμε τις εντολες των δηθεν ''ΑΣΤΕΡΑΤΩΝ-ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ'' αφου κινδυνευουμε να χασουμε την δουλεια μας και να μην μπορουμε να θρεπσουμε τις οικογενειες μας...βγαζοντας μας σε διαθεσιμότητα... Εγω εχω να σας προτεινω διαφορετικη λυση (αναφερομαι στα ΜΑΤ της Κερατέας) ΞΥΠΝΙΣΤΕ ΚΑΙ ΒΓΕΙΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (κανεις δεν μπορει να αποδειξει οτι δεν σας ποναει η μεση σας απο την ορθοστασια!) Φανταστειτε μονο τι θα γινει αν βγουν 50-100 ατομα Ε.Υ!! Τελος ενα μπραβο στουσς κατοικους της Κερατέας!! Το αξιζουν!! Ενας αγανακτισμενος αστυνομικος.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!