tromaktiko: Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στα καταστήματα e-shop

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στα καταστήματα e-shop



Το τελευταίο διάστημα έχουμε γινει μάρτυρες, μιας αδιαφορίας απο την συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων...
Τα καταστηματα στην επαρχια, για αγνωστο μεχρι στιγμης λογο, δεν εχουν στηριχτει οσο θα επρεπε απο θεμα εξυπηρετησης πελατων. Η στηριξη ειναι ανεπαρκης ξεκινωντας απο τα κεντρικα τους καταστηματα και καταληγοντας στους εξιοδοτημενους συνεργατες.
Παραγγελιες παραμενουν ημερες των ημερων ανeνημερωτες απο τα κεντρικα προς στα υποκαταστηματα και στην συνεχεια προς τους πελατες. Η ακυρωση των παραγγελιων εχει γινει πια συνηθεια. Η αδιαφορια τους εχει φτασει στα ορια του παραλογισμου, ενημερωση τοσο απο e-mail οσο kai απο το τηλεφωνο δεν υπαρχει, αποτελεσμα αυτου ειναι η καθημερινη μας ταλαιπωρια και αναμονη για την αγορα των προϊοντων μας. Σαν εκβαση της ολης διαδικασιας ειναι αναγκαστικα η ακυρωση των παραγγελιων μας.

Ακομα και αν δεν εχουν το καταλληλο προσωπικο για να καλυψουν τις αναγκες μας, ακομα και αν εχουν αδιαφορους συνεργατες, ακομα και αν εχουν στηριχτει στην πωληση γεωργικων μηχανηματων και φωτοβολταικων, ο απλος ελληνας πολιτης δεν φταιει. Αν δεν θελουν να αλλαξουν τακτικη, ας το κλεισουν

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!