tromaktiko: Δωρεάν ECDL;;; Στα όνειρά μου...

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Δωρεάν ECDL;;; Στα όνειρά μου...



Είμαι γέννημα θρέμμα από την Αμφιάλη Κερατσινίου, εδώ και πολλά χρόνια θέλω να φτιάξουμε στον Δήμο μας... ένα κέντρο ECDL όπου θα παρέχω τις υπηρεσίες μου εντελώς ΔΩΡΕΑΝ και φυσικά θα απευθύνεται επί των πλείστων σε μαθητές με κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα.
Αποφασίζω, λοιπόν, να πάω και στον νέο Δήμαρχο (οι άλλοι ΔΕΝ με είχαν δεχτεί καν... ακόμα περιμένω το ραντεβού).
Και φυσικά το ραντεβού το κανόνισα πριν ορκιστεί και επίσημα Δήμαρχος. Και έτσι με δέχτηκε. Είχαμε ραντεβού στις 20:00, τελικά μπήκα στο γραφείο του στις 21:00 (προς θεού τόση δουλειά είχε ο άνθρωπος... καταλάβατε εσείς τώρα).
Αφού ξεπεράσαμε τις χαιρετούρες (του κακοφάνηκε που του απάντησα στον ενικό, όπως και εμένα που κακοφάνηκε που με υποδέχτηκε στον ενικό...)
Του περιέγραψα την ιδέα μου. Του είπα ότι όλη αυτή την ιδέα την έχω οργανωμένη με χαρτιά και σχέδια. Ότι παρέχω τις υπηρεσίες μου εντελώς ΔΩΡΕΑΝ και φυσικά θα ήθελα να υπάρχει ένα επίπεδο με βιβλία και υπολογιστές και ΟΧΙ να κάνουμε μάθημα δεύτερης ποιότητας.
Το πρώτο πράγμα που μου απάντησε με ύφος είναι "Έχουμε".
"ΌΧΙ, ΔΕΝ έχουμε", του είπα και αφού πέρασε κάποιο 5λεπτο έχουμε-ΔΕΝ έχουμε, αποφάσισε να πάρει τηλέφωνο κάποιον υπεύθυνο για το θέμα του ECDL.
"Καλησπέρα ΤΑΔΕ... έχουμε κέντρο ECDL στον Δήμο;"
"Όχι, όχι ΔΕΝ θέλω να........, για άλλο λόγο ρωτάω"
"Είναι δωρεάν;", "Πόσα τον χρόνο;"
Όπως καταλάβατε δεν υπήρχε δωρεάν κέντρο ECDL.
Αφού έκλεισε το τηλέφωνο, φυσικά ΔΕΝ μπορούσε να παραδεχτεί το λάθος του και μου δίνει το τηλέφωνο κάποιας κυρίας που μου την "έκανες χρυσή" και μου είπε ότι αυτή είναι υπεύθυνη για θέματα εθελοντισμού.
Και του λέω, αυτό ήταν; ΔΕΝ θα κάνεις κάτι άλλο; Ήρθα εδώ εθελοντικά για να κάνουμε κάτι οργανωμένο για τα παιδιά του Δήμου μας και εσύ μου δίνεις ένα χαρτάκι με ένα τηλέφωνο;
Τι άλλο να κάνω, ΔΕΝ είναι αρκετό;
ΔΕΝ πήρα τηλέφωνο την κυρία που είναι στα θέματα εθελοντισμού γιατί πραγματικά με ενόχλησε ο τρόπος του Δημάρχου, η βιασύνη του να με ξεπετάξει (ενώ το προηγούμενο ραντεβού κράτησε μια ώρα) και το υφάκι που απέκτησε μέσα σε λίγες μέρες.
Αχ, βρε Τζανή ξέχασες πολύ γρήγορα ότι λίγες μέρες πριν, στις εκλογές την είχες στήσει έξω από το 2ο Γυμνάσιο Κερατσινίου και χαιρετούσες ΟΛΟ τον κόσμο δια χειραψίας, με χαμόγελο και τους μίλαγες στον πληθυντικό.
Ένας αρχαίος φιλόσοφος είπε: "Δώσε στον άνθρωπο εξουσία, μόνο τότε θα μάθεις, τι χαρακτήρας είναι".
Η πρώτη σου και η τελευταία σου και σένα στο δημαρχιλίκι....

Αναγνώστης

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!