tromaktiko: Oτι θέλουν κάνουν με τα δρομολόγια των λεωφορείων

Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Oτι θέλουν κάνουν με τα δρομολόγια των λεωφορείων



Ό,τι θα πω, θα το πω γιατί μας πλημμυρίζει η αγανάκτηση και γιατί σε αυτή την χώρα τίποτα δεν ισχύει...
Οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών ακριβαίνουν και τις πληρώνουμε παρ’ όλου την οικονομική κρίση, μιλάω πάντα γι’αυτούς που είναι συνεπείς και τηρούν τους κανόνες, και αντί τα δρομολόγια να παραμένουν έστω τα ίδια μειώνονται ή και «τρώγονται» με πρωτοβουλία αυτών που είναι αρμόδιοι. Έτσι θέλω να κάνω τα αληθινά μου παράπονα. Έχω εκτυπώσει από την επίσημη σελίδα www.oasa.gr τα δρομολόγια των λεωφορείων που με ενδιαφέρουν και έτσι ήθελα να πάω την Παρασκευή 25/3/11 με το 622 το δρομολόγιο των 20.30 και ήμουν στην Πλ. Κυψέλης από τις 20.20 και τι περίμενα έως τις 21.00 και δεν είχε έρθει και για την ακρίβεια δεν έγινε ποτέ το συγκεκριμένο δρομολόγιο και αναγκάστηκα εκεί που ήταν να πάω να πάρω τρία μέσα και να κάνω το διπλάσιο χρόνο. Άλλο περιστατικό, Κυριακή 27/3/11 με το 035 το δρομολόγιο των 18.35 στην στάση Φιλοτίμου δεν ήρθε ποτέ ήμουν εκεί από τις 18.20 έως τις 19.15 και τίποτα και μάλιστα έχασα και δεν είδα μια θεατρική παράσταση με πρόσκληση που είχα κερδίσει μιας και ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να βλέπεις θέατρο στις μέρες μας, μιας ότι είμαι και άνεργος, με την οικονομική κρίση αλλά το κυριότερο είναι πώς σου γίνονται χάλια τα νεύρα και η μέρα σου. Τέλος, το Σάββατο 9/4/11 στην στάση Παλαιά αγορά, πέρασε το 227 στις 22.50 και δεν σταμάτησε παρ’ όλου που σήκωσα το χέρι μου για να σταματήσει. Δεν θα σταματώ να γράφω και να λέω τα περιστατικά γιατί όλοι μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι στο κομμάτι που μας αναλογεί.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!