tromaktiko: Απαράδεκτη εφορία(Γ ΔΟΥ) Και ΟΑΕΕ Πειραιά

Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Απαράδεκτη εφορία(Γ ΔΟΥ) Και ΟΑΕΕ Πειραιά



Δεν μπορώ να περιμένω πότε επιτέλους θα έρθει η ώρα όπου όλοι οι τεμπέληδες,<<βισματίες>>,
αγενείς,ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ....
θα απολυθούν επιτέλους!Από που ν'αρχίσω???Από τη Γ'Δου πειραιά..όπoυ όσες φορές έχω πάει είμαι έτοιμος να κάνω φόνο!..Πηγαίνω σήμερα και ήταν ένα άτομο ο οποίος να τρέχει να κόψει αποδείξεις και να τρέχει στον αλλο υπολογιστή να βγάλει ενημερότητες και να έχει σχηματιστεί τεράστια ουρά καθώς οι ΧΟΝΤΡΕΣ και ΤΕΜΠΕΛΕΣ εφοριακοί υπάλληλοι καθονταν ατάραχες στις γραφειαρές τους μέχρι να αναγκαστεί να έρθει να βοήθησει λίγο όταν είχε παραγίνει η ουρά..Και αυτό δεν είναι μεμονομένο περιστατικό να έχω πάει..να βιάζομαι και να μιλάει η υπαλληλος στο τηλέφωνο με κάποια φίλη της και να κανονίζουν για το Σαββατοκυριακο..
Μέτα τη σύγχυση στην εφορία επισκέφτηκα τον ΟΑΕΕ(πρώην τεβε)..στον πειραιά όπου εκεί είναι ακόμη είναι χειρότερο το πράγμα..Πήγα για να εισπράξω 50ευρώ γιατί αγόρασα καινούρια γυαλιά μυωπίας..και η απάντηση ήταν ότι το σύστημα έχει χαλάσει εδώ και 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ!..και δεν μπορούν να ελέξουν αν έχω ξαναπάρει μέσα στη τρίετια(περιοριστικός όρος-ένας σκελετός γιαλιών/3 χρόνια)..και μου ζήτησαν να τους φέρω το παλιο μου βιβλιάριο(που ήμουν σε αλλο ασφαλιστικό ταμειο) για να το επιβεβεώσουν..το όποιο βιβλιάριο το έχει παρει ΠΙΣΩ το ταμείο το παλιό!!!Είναι για να τρελένεσαι!!!!Πληρώνω 400ευρώ το εξάμηνο για το τίποτα!!!!Η κ.βιολίκα..βολίκα η' 'οπως λέγεται και είναι υπευθυνη στο τμήμα νοσηλειας θα έπρεπε να ντρέπεται..έμαθα απο τα οπτικά καταστήματα της γειτονίας ότι οποιος πηγαίνει τούς λέει οτι χάλασε το σύστημα!!!ΕΛΕΟΣ..

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!