tromaktiko: Απάντηση στο "δεν υπάρχει καπνός χωρίς ...λουλουδια"

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Απάντηση στο "δεν υπάρχει καπνός χωρίς ...λουλουδια"



Για να καταλάβω οι μη-καπνιστές σέβεστε τους καπνιστές; 
Για ποιο σεβασμό ακριβώς μιλάς;
Δεν κάνουμε χρήση ναρκωτικών, μπορεί το κάπνισμα να είναι εξίσου εθιστικό αλλά δεν είναι παράνομο? Έχεις σκεφτεί ποτέ γιατί δεν απαγορεύουν το καπνό? Γιατί δεν έχουν τα κότσια να τα βάλουν με τις καπνοβιομηχανίες και για την είσπραξη των φόρων! Μη νομίζεις λοιπόν ότι ενδιαφέρεται κανείς για την υγεία σου. Εγώ είμαι καπνίστρια , αλλά ποτε δεν καπνίζω μπροστά στα μικρά ξαδέρφια μου , ούτε και στον ανιψιό μου, επίσης ποτέ δεν άναψα τσιγάρο μέσα σε τράπεζα, σε εφορεία , σε νοσοκομείο, σε λεωφορείο ! όταν πληρώνω 5 ευρώ το καφέ όμως θα ήθελα να καπνίζω αν το επιθυμώ και όχι να νιώθω σαν παρείσακτος. Φυσικά και συμφωνώ πως δεν είναι υποχρεωμένοι οι μη-καπνιστές να εισπνέουν τον καπνό μου, γι αυτό και ο νόμος έπρεπε να χωρίσει τα μαγαζιά (διασκέδασης κυρίως) σε καπνιζόντων και μη. Επίσης να σου θυμίζω ότι στις δημοκρατίες οι νόμοι πρέπει να έχουν την σύμφωνη γνώμη του λαού και όχι να επιβάλλονται με το έτσι θέλω, καθώς επίσης να λαμβάνουν υπόψη τους το ποσοστό καπνιζόντων και μη στην προκειμένη περίπτωση! Συμφωνώ απόλυτα με το να μην αναπενέεις την κακή κατα τα άλλα συνήθεια μου, όχι όμως κι ετσι βρε παιδια...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!