tromaktiko: Σχετικά με: Γράμμα Φινλανδού μαθητή

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Σχετικά με: Γράμμα Φινλανδού μαθητή



Αγαπητέ μου φίλε/η με την ανάρτηση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_7249.html#more σου απαντώ, διότι αναφέρθηκες αποκλειστικά στην ανάρτησή μου...Θα ξεκινήσω λοιπόν λέγοντάς σου πως εκφράσεις όπως "να βάλουμε λίγο αντισκoρικό" και ό,τι "δν φτάνει η αλεπού να κάνει κρεμαστάρια" αρμόζουν μόνο σε συνομιλητές σου ,τους οποίους γνωρίζεις προσωπικά ..πράγμα που δν υφίσταται εν προκειμένω.. Η εμπειρία μου σε Ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια μου επιτρέπει να έχω άποψη και συνείδηση των όσων λέω ..έχω κάνει σπουδές αρκετών ετών σε οικονομικά και νομικά και είναι άτοπο να πιστεύουν κάποιοι πως η υπεράσπιση του Ελληνικού συστήματος εκπαίδευσης αποτελεί απλά έναν "σκόρο" στο κεφάλι τους και ότι γενικά η υπεράσπιση των θετικών της Ελλάδος αποτελεί εθνικισμό. Θα σου πω λοιπόν πως και παπαγαλία έχω κάνει και πραγματική γνώση έχω και multiple choice εξετάσεις έχω δώσει και εργασίες έχω κάνει σε Ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια. (Νέα Υόρκη). Και εδώ θα σου πω πως ακριβώς αυτή η απαξίωση της Ελλάδας από ανθρώπους που εκφράζουν τέτοιες απόψεις γι αυτήν, όπως οι δικές σου σε συνδυασμό με την απίστευτη ξενομανία που επικρατεί ,είναι που έφτασαν τη χώρα εδώ που την έφτασαν. Οι αυτοκτονίες είναι οπωσδήποτε κάτι το οποίο δν μπορεί να περάσει απαρατήρητο σε μια χώρα και αν δν παίζει ρόλο ,ο τρόπος διαπαιδαγώγησης, η εκπαίδευση, η διεύρυνση του εγκεφάλου η εκμάθηση εναλλακτικού τρόπου σκέψης και υπέρβασης των δυσκολιών και φυσικά, κοινωνικά χαρακτηριστικά τότε να μου πεις τι παιζει ρόλο..Το κλίμα? Επίσης σε ότι αφορά τα "μαξιλαράκια τύπου μαμά , μπαμπά, επανεξέταση και λοιπά θα σου πω, πως το κάθε σύστημα είναι διαφορετικό και πως δν χωρεί αμφιβολία ότι με τον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι παραδόσεις στο εξωτερικό, το υποχρεωτικό της παρακολουθήσεως των εργασιών τα εργαστήρια κλπ κλπ δν αφήνει και πολλά περιθώρια για αποτυχίες σε multible choice εξετάσεις ή και σε οποιαδήποτε άλλη εξέταση. Λοιπόν εδώ στην Ελλάδα οι παρακολουθήσεις δν ειναι υποχρεωτικές και οι εργασίες επίσης είναι προαιρετικές, διότι ή ελευθερία κινήσεων από μια ηλικία και μετά είναι αναφαίρετο δικαίωμα καθενός και αυτό είναι το πνέυμα εδώ και δεκαετίες του Ελληνικού εκπαιδευτικου συστήματος. Δεν μπορούν να σου συμπεριφέρονται σαν 8χρονο εφόρου ζωής γιατί το αποτέλεσμα δν θα είναι και τόσο καλό, πίστεψε με. Κανείς δν είπε ότι το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ως έχει είναι τέλειο κι αν διαβάσεις καλύτερα τι έγραψα θα δεις πως αναφέρθηκα στην κριτική υιοθέτηση ξενόφερτων στοιχείων. Αλλά μάλλον αυτό δν σ ενδιέφερε να το λάβεις υπόψιν σου διότι η αντιπάθεια για καθετί Ελληνικό και η υπρεκτίμηση του ξένου στοιχείου σε διακατέχει μαζί βέβαια με πολλούς άλλους. Όσο για την απορρόφηση των καλύτερων επιστημόνων μας από την αγορά εργασίας ξένων χωρών νομίζω ότι αυτό είναι ένα άλλο θέμα συζήτησεως..και αλήθεια ...μήπως αυτό αποδεικνύει ότι δν είναι και τόσο άσχημα τα πράγματα... Ας μάθουμε επιτέλους να διδασκόμαστε από τις λαικές μας ρήσεις.."αν δν τιμήσεις το σπιτι σου θα πέσει να σε πλακώσει" κι αυτό συμβαίνει καθημερινά στη χώρα μας με τα "νεοτεριστικά" μυαλά που σουλατσάρουν στην πολιτική σκηνή της χώρας και ΟΧΙ ΜΟΝΟ...τα οποία επιδίδονται σε ξενόφερτες, κουφιες, άκρως αντιγραφικές νουθεσίες..!
ΥΓ Να επισημάνω ότι δν είμαι φίλος είμαι φίλη...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!