tromaktiko: Απάντηση στο: Θέλω να γίνω …..Πακιστανός!

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Απάντηση στο: Θέλω να γίνω …..Πακιστανός!



Κανείς δε σε εμποδίζει φίλε μου να παραιτηθείς από τη δουλειά σου και να βγεις κι εσύ στα φανάρια να βγάζεις δύο χιλιάρικα το μήνα... Σχετικά με http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_2640.html

Έτσι όπως τα γράφεις, σχεδόν με έψησες να πάω να πάρω ένα κουβά και μια βουρτσα και να βγω κι εγώ..
Έλα όμως που μάλλον τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι...νομίζω πως το καταλαβαίνει και ο κάθε αδαής.
Δε συμπαθώ όλους τους αλλοδαπούς αλλά δεν τους μισώ και όλους.
Καμιά φορά εκεί στο κέντρο, βλέπω κάποιους που παρακαλάνε για φαγητό όχι χρήματα, και μου θυμίζουν εκείνο που μου έλεγε η γιαγιά μου για την κατοχή, "μάύρισε το μάτι του από την πείνα".
Να μη μας τύχει φίλε.
Και μακάρι να βγάζουν κανα φράγκο στα φανάρια.
Ετσι δε θα χρειαστεί να κλέψουν...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!