tromaktiko: Περι Απογραφής

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Περι Απογραφής



 Είμαι ένας νέος 25 ετών απόφοιτος με σπουδές και εδώ και 2 χρόνια άνεργος.

Επιλεχτήκαμε απο την ΕΛΣΤΑΤ για να εργαστούμε για 15 μέρες ώς απογραφείς.
Εγώ σήμερα ολοκλήρωσα τις απογραφές στις 126 κατοικίες που μου δόθηκαν δουλέυοντας όλη μέρα πηγαίνοντας σε σπίτια ακόμα και στις 11 το βράδυ απο τη στιγμή που κάποιος πολίτης μου το ζητούσε.
Τα δελτία απογραφής τα έχω φυλαγμένα σπίτι μου και ενημέρωσα τον επόπτη μου ότι δεν πρόκειται να τα παραδώσω στην υπηρεσία εάν δεν μας ενημερώσουν για το πότε θα πληρωθούμε καθώς δεν μας έχουν ζητηθεί καν αριθμοί λογαριασμών τραπέζης για να γίνει η κατάθεση των χρήμάτων ΟΤΑΝ αποφασίσουν να μας πληρώσουν.
Θερμή παράκληση προς όλους τους ανέργους απογραφείς!!
ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΑΠΟΓΡΑΦΩΝ!!
Να μας διασφαλίσουν πρώτα οτι θα πληρωθούμε και ότι δεν θα μας ακυρώσουν τις κάρτες ανεργίας!!!!!
Γιατί βλέπω να παίρνει κάνα βραβείο απο την Ευρώπη πάλι ο ΓΑΠ για εθελοντική συμμετοχή πολιτών στις Γενικές Απογραφές 2011..

Α ρε που ζούμε..

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!