Χθες πηγα στα leroy merlin στο αεροδρομιο ελ.βενιζελος για να αγορασω ενα συγκεκριμενο προιον για τον κηπο μου.
Κατευθυνομενη στα ειδη κηπου και βρισκωντας επιτελους τον ξυλινο φραχτη που ηθελα διαπιστωνω μια τεραστια διαφορα τιμης σε σχεση με τα πολυκαταστηματα praktiker, ακριβως το ιδιο προιον ακριβως η ιδια ψευτοποιοτητα... Δεν εφυγα κατευθειαν γιατι πιστευα οτι κατι δεν ειχα καταλαβει και αποφασισα να φωναξω καποιον ειδικο για να ερθει να μου εξηγησει. Βρισκω καποιον υπευθυνομενο ο οποιος με στελνει σε μια αλλη κυρια και εκεινη με στελνει σε καποιον αλλο "ειδικο" τον οποιο εγω περιμενα 30 λεπτα υπομονετικα.Ηρθε και του εξηγω οτι το ιδιο προιον εχει διαφορα σχεδον 50% πανω απο την τιμη σε αλλο καταστημα και απλα αναρωτιεμαι το γιατι.. Το μονο που μου απαντησε με το μη αξυπηρετικο υφος του ηταν οτι αποκλειεται γιατι εμεις κοιταμε τις τιμες των ανταγωνιστων και οτι η μονη η διαφορα ειναι 2 μεντεσεδες(οπου στην αγορα τους βρισκεις 2ευρω) και απλα εφυγε. Εννοειται πως εφυγα και εγω εχοντας αφησει ολα τα υπολοιπα προιοντα που ειχα στο καροτσι μου εκει και δεν ψωνισα τιποτα. Απλα θα ηθελα να υπενθυμισω οτι οι πελατες δεν χανονται μονο απο τις τιμες αλλα και απο την κακη εξυπηρετηση και οτι θα ηταν καλο να μαθουμε να σεβομαστε επιτελους και τον πελατη, αλλα και τον εργοδοτη ο οποιος μας πληρωνει για να κανουμε καλα την δουλεια μας... Κατι που χθες δεν εγινε!
Αναγνώστρια