tromaktiko: Απάτη απο στοιχηματική εταιρία Stan James

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Απάτη απο στοιχηματική εταιρία Stan James



Αγαπητοί φίλοι του στοιχήματος. Τεράστια προσοχή στην εταιρία stan james γιατί εξαπατά τους πελάτες της!
Πόνταρα σε διαφορετικά στοιχήματα συγκεκριμένου αγώνα σε μονά αποδεκτά. Όλα τα στοιχήματα είχαν συνδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να σε κανένα σημείο του αποτελέσματος δεν είχε χασούρα απο παίκτης. Για όσους αναρωτιέσται πως γίνεται αυτό ήταν surebet βασισμένο στις αποδόσεις της συγκεκριμένεις εταιρίας. Η εταιρία δέχτηκε τα στοιχήματα μου, πήρε τα χρήματα που πόνταρα. Αργότερα σήμερα λοιπόν η εταιρία μου έστειλε e-mail (όχι τηλ. ούτε sms! εγώ μπορεί να είχα φύγει για το εξοχικό μου!!!) για να με ενημερώσει ότι έτσι νταβατζιλίδικα επειδή έκανε λάθος την απόδοση 13 που μου είχε αποδεχτεί την κατεβάζει στο 1,40 και αν θέλω ή ακυρώνει μόνο αυτό το στοίχημα ή το αφήνω να παίξει κανονικά!!!! όπως προείπα τα μονά αποδεκτά τα είχα ποντάρει με όσα χρήματα χρειάζοταν ώστε να μου δώσει απόδοση 2,24 χωρίς να μου ακυρώνει και τα υπόλοιπα που είχα ποντάρει!!!! αυτό σημαίνει ότι τα 17 ευρώ που πριν θα μου έδινα απόδοση 224,51 τώρα νταβατζιλίκι δίνουν 24,12!!!!!! Η απάντηση της εταιρίας είναι ότι αυτός είναι όρος που έχω αποδεκτεί (στο οποίο έχει δίκιο απο την μια) απο την άλλη όμως μου λέει ότι είμαι εκτεθειμένος ανα πάσα στιγμή στο νταβατζιλίκι του λάθους της!!!! Όλα αυτά σας τα παραθέτω και απο κάτω καθώς και την live chat κουβέντα του πολύ προκλητικού υπαλλήλου στην αγγλική εξυπηρέτηση πελατών (στα αγγλικά!) γιατί και στα ελληνικά στο τηλέφωνο έτσι ακριβώς συμπεριφέρθηκε στο τηλέφωνο. Για να αποφύγουμε λοιπόν να είμαστε εκτεθειμένοι στο νταβατζιλίκη της Stan James σας παρακινώ να αντιδράσουμε όλοι στο προκλητικό νταβατζιλίκι τους και να μην ξαναποντάρει κανείς σε τέτοιες εταιρίες!

Τελος αν ξέρει κανεις ποιες είναι οι αγγλικές αρχες που μπορούμε να αποτανθούμε παρακαλώ ας απαντήσει!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

 
[Denis] Hello, Welcome to Stan James Live Support, how may I help you?
[customer] Hi
[customer] I have a problem with stan james
[customer] I have received an e-mail to inform me that you have canceled a bet
[customer] that u have already accept
[customer] otherwise I have to accept the odds you want me to
[customer] due to your mistake
[customer] My problem is that I have placed the bet
[customer] in accordance with other bets of the specific match
[customer] I have played them all as single
[customer] but
[customer] I can't cancel the rest of my bets
[customer] can you do t that for me?
[Denis] no - the bets stand - the error was on the Half time result - all other bets stand
[customer] yes but when i backed the specific odds I did it in accordance with the rest of the bets
[customer] is this fair game?
[customer] is this what you want me to say to the rest of my friends about stan james?
[Denis] You have open the account and placed 4 bets on half time result on an obvious error - all other bets are at the correct price - I can cancel the Half time bets but not the others
[customer] you mean that your mistake is against the players?
[Denis] there is nothing more to add, I'm sorry but you placed the bets on obvious errors
[Denis] you have been sent an email explaining
[customer] can i print your comments to publish them in forums?
[Denis] yes, please do
[customer] thanks denis for your confirmation
[customer] you ve been very helpful
[Denis] you're welcome
[customer] every greek will learn about your options
[Denis] I am pleased to hear it.
[customer] and british too
[customer] good luck my friend
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!