tromaktiko: Απάντηση στο θεωρίες συνομωσίας και Αντώνης Σαμαράς

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Απάντηση στο θεωρίες συνομωσίας και Αντώνης Σαμαράς



Ισχυρίζεσαι φιλε μου οτι ο Παπανδρέου δεν μπορεί να ειναι προδότης και οτι εχει άγχος και τέτοια επιχειρήματα...

Μπορεις να μου απαντησεις λοιπον γιατι τρεις μηνες περιπου προ των εκλογων του 2009 ειχε κρυφες συναντησεις με Τζωρτζ Σορος Και Ντομινικ Στρος Καν και γιατι προεκλογικα ειχε εξαπατησει το εκλογικο σωμα κλεβοντας τους την ψηφο με το λεφτα υπαρχουν αφου ηξερε οτι σεν υπηρχαν γιατι περι αυτου ειχε ενημερωθει απο τον προβοπουλο.

Να σου θυμίσω μια φραση του ασυναρτητη βεβαιως αλλα πολυ ενδεικτική (η Ελλαδα εγω θα φυγω) , που σημαίνει φιλε μου εγω θα φυγω αφου κανω την δουλεια μου και θα παω στη μαμα πατριδα γιατι ειμαι Αμερικανος υπηκοος και εξυπηρετησα τα συμφεροντα της χωρας μου.
Ως για το αγχος που λες δεν ειναι απο τυψεις αλλα απο τη βιασυνη του να τελειωνει γιατι τα περιθωρια στενευουν και φοβαται μην εγκλωβιστει στην Ελλαδα και λινταριστει.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!