tromaktiko: Ανοικτή επιστολή προς τον κο Γερασιμάτο Αναστάσιο

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Ανοικτή επιστολή προς τον κο Γερασιμάτο Αναστάσιο



Αγαπητέ κε Γερασιμάτο,

Με ανάμεικτα συναισθήματα πληροφορήθηκα χθες το απόγευμα ότι σας απέλυσαν από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό.
Η πρώτη μου αντίδραση ήταν ένα χαμόγελο, αλλά το επόμενο δευτερόλεπτο σκέφθηκα ότι την δύσκολη αυτή συγκυρία θα είναι μεγάλο κτύπημα για την οικογένεια σας, να χάσετε την δουλειά σας.
Όμως από την άλλη ίσως να είναι και μια καλή ευκαιρία να σταματήσετε να κρύβεστε και να μου δώσετε τις απαντήσεις που τόσο καιρό αναζητώ με τα έγγραφά μου και δεν τις παίρνω.
Σας γνώρισα πριν 4 χρόνια και με εντυπωσίασε ο ενθουσιασμός σας, ο τρόπος που μιλούσατε για το Σώμα, για το τι έκανε και κάνει, για την οργάνωση του, για την εκπαίδευση του, για τις αρχές που διέπουν το κίνημα, για την πειθαρχία του. Αυτά ήταν και τα πράγματα που ταιριάζανε στην ιδεολογία μου και την ιδιοσυγκρασία μου, οπότε σκέφθηκα ότι θα μπορούσα να συνεισφέρω. Επίσης, θεώρησα ότι για να είστε σε τόσο υπεύθυνη θέση θα ήσασταν αυτός που θα έδινε τις κατευθύνσεις και τις κατάλληλες οδηγίες ώστε ένα νέο τμήμα όπως αυτό της Καβάλας να ξεκινήσει πάνω σε σταθερές βάσεις και να προχωρήσει με σταθερά βήματα προς την επιτυχία(όπου η επιτυχία στο δικό μου μυαλό ήταν η ενεργή συμμετοχή στο κοινωνικό γίγνεσθαι της πόλης μας και όχι μόνο).
Τελικά η ιστορία έδειξε ότι προκειμένου να μην χαλάσει αυτό που στήσατε αποδεχθήκατε τις προσβλητικές συμπεριφορές προς το πρόσωπό σας του «αρχηγού» του τμήματος της Καβάλας, αποδεχθήκατε την αποτυχία του συνεργάτη σας (δική σας ομολογία), αποδεχθήκατε την συκοφαντία προς Σαμαρείτες που ζητούσαν ευνόητο πράγματα (περισσότερη εκπαίδευση), αποδεχθήκατε να προσβάλλει ενώπιον όλων ο «αρχηγός» του τμήματος Καβάλας στην καλοκαιρινή εκπαίδευση τους Σαμαρείτες του (πειθαρχία το βαφτίσατε και αυτό), αποδεχθήκατε την υπεύθυνη στολών του τμήματος να υποδεικνύει ακριβότερες κατά 10 € ποδιές. Ξέρατε να στήσετε, επίσης, λαϊκό δικαστήριο τον Σεπτέμβριο στη συγκέντρωση του τμήματος μας για να «απολογηθώ» γιατί βοήθησα να στηθεί προφίλ του τμήματος, στο FACEBOOK (είχαμε την χαρά να έχουμε 250 «φίλους», σε δεκαπέντε μέρες) και γιατί έψαξα να δώ τι γίνεται με τα μπλουζάκια (θυμάστε που είπα για την σχέση ποιότητας – τιμής, δεν ήξερα τότε τι γινόταν όμως). Ξέρετε με τι προσμονή περιμέναμε να έρθετε και ως «δίκαιος» Αριστείδης να δώσετε την λύση που η κοινή λογική υπαγόρευε; Αλλά εσείς δεν μπήκατε καν στον κόπο να μου απαντήσατε στα εύλογα ερωτήματα που έθεσα τότε. Το βιογραφικό μου, όμως, ξέρατε να το λοιδορήσετε, καθώς και το γεγονός ότι ήμουν ο καλύτερος σε επιδόσεις στο τμήμα. Και φυσικά, με το πονηρό υφάκι του παντογνώστη αφήσατε το υπονοούμενο ότι θα διαλύσετε το τμήμα και θα με σύρεται στα δικαστήρια. Οι παρατρεχάμενοι τσίμπησαν το δόλωμα , εγώ απλά σοκαρίστηκα. Τόσο ψηλά σας είχα βάλει στο μυαλό μου για το αίσθημα δικαίου που πίστευα ότι σας διακατείχε. Η εκτίμηση μου στο πρόσωπο σας ήταν αυτή που με οδήγησε να σας παραδώσω το αρχείο του τμήματος μια και δεχόμουν απειλές….. Και φυσικά από εκείνη την στιγμή και μετά οι «παρατρεχάμενοι» σας ακολούθησαν το σχέδιο απαξίωσης μου με αποκορύφωμα την ανενεργοποίηση μου λόγω έλλειψης εθελοντικών ωρών (χωρίς να μου δοθεί καμιά απόδειξη όπως ζήτησα εγγράφως, από τους, δεν λέω, άριστους μαθητές σας) και εξαιτίας, αυτού, απαγόρευσης της παρουσίας μου στις συγκεντρώσεις του τμήματος. Αυτά τα «ωραία» αυθαίρετα τους μάθατε να κάνουν, γιατί προφανώς είχα αρχίσει να γίνομαι επικίνδυνα περίεργος. Καλά κάνατε, στην θέση σας ο οποιοσδήποτε μη Σαμαρείτης έτσι θα σκεφτόταν.
Βέβαια για όλα αυτά δεν θα έχω καμιά απάντηση. Κατάφερα με την φιλοπεριέργεια, φιλομάθεια και την επιμονή μου να γίνω εκπαιδευτής του E.R.C. στην καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση, και να πάρω την πιστοποίηση του PHTLS χωρίς να χρειαστεί να γλείψω κανένα σας (θυμάσαι Ζεκή μου που με έδιωξες κακήν κακώς από την συγκέντρωση υποψηφίων, καλά–γλείφουμε, εκπαιδευτών). Και φυσικά διαπίστωσα ότι αυτό που θα θέλατε να στήσετε είναι ήδη στημένο από τους ανθρώπους του ΕΚΑΒ (ναι αυτούς που το τμήμα Καβάλας προσπαθεί να απαξιώσει αντί να προσεγγίσει), που δίνουν την ψυχή τους, την εμπειρία τους και τις γνώσεις τους στους εθελοντές που ενδιαφέρονται.
Σας συγχωρώ για όλα όσα έχω περάσει εξαιτίας σας και εξαιτίας του συνεργάτη σας κου Ζεκή Μεμέτ Αλί, τον τελευταίο χρόνο γιατί τελικά η ζωή συνεχίζεται και μάλιστα καλύτερη χωρίς υποκριτές. Θλίβομαι που δεν μπορώ να προσφέρω στον Ερυθρό Σταυρό αλλά η προσφορά δεν θα σταματήσει, θα συνεχίσει (ήδη ξεκίνησε) σε άλλα πεδία…

Φιλικά
Στάθης Α. Συμεωνίδης, Κτηνίατρος
Εκπαιδευτής CPR/AED (E.R.C.), ανανήπτης PHTLS
Εθελοντής Σαμαρείτης

ΥΓ 1.Η θέση υπαρχηγού την οποία κατείχα δεν ήταν για μένα θέση προβολής, αλλά προσφοράς. Αν ρωτούσατε τα σωστά άτομα θα το ξέρατε…
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!