tromaktiko: Απάντηση στους αναγνώστες του άρθρου σχετικά με την αδιαφορία της εκκλησίας...!

Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Απάντηση στους αναγνώστες του άρθρου σχετικά με την αδιαφορία της εκκλησίας...!



Πρώτα απ'ολα να ξεκαθαρίσω πως δεν ζήτησα να κανει η εκκλησία τα λεφτα της ξενοδοχεία για να παραθερίζω ΑΛΛΑ...
για να δωσει δουλεια σε κόσμο που πειναει που εχει οικογενεια και δεν μπορει να τουσ παρασχει τροφη να τους αγορασει τετραδια δεν μπορει να προσφερει τιποτα....
Και ας μην τα κανει ξενοδοχεια εαν προσβαλουν την αισθητικη σου φιλε μου ασ τα κανει κεντρα αναψυχης παρκα ή ο,τι βρισκει συμφωνο εσενα!
Οπως αναφερεις η εκκλησια βοηθα απορους μου φαινεται ομως πως δεν εχεις κατανοησει οτι και εσυ και εγω και ο διπλανος ειμαστε αποροι...Δεν εχεις καταλαβει πως σ τετοια εποχη του χρονου θα τρως τον διπλανο σου για να επιβιωσεις οπως και εγω....!!!
Τα πλουτη της εκκλησιας ανηκουν σε εμας τους πολιτες προτιμω να δωσει σπιτι και φαι σ'αυτον που καθαριζει τζαμια στα φαναρια και εχει μια οικογενεια απο πισω παρα να προσκυνω χρυσες εικονες....Αυτο ειναι εκκλησια!Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΛΜΗ!Ακομη να σου θυμισω πως κατα την βυζαντινη εποχη ο Πατριαρχης Σεργιος εδωσε ολα τα ιερα κειμηλια και τα πολυκαωδηλα στον Ηρακλειο προκειμενου να αντιμετωπισει τον εκεινος τον εχθρο...Η εκκλησια ενω βλεπει πως και εμεις βουλιαζουμε γιατι δεν κανει το ιδιο?Γιατι δεν προσπαθει να μας σωσει?Πως εχει την απαιτηση να πηγαινω να προσκυνω και να πιστευω δτα θεια οταν δεν μου δινει ουτε ενα διγμα υπαρξης τους(με αυτη την φραση εννοω πως περιμενω να κανει κατι μια κινηση εαν θες και θαυμα για να μην βρεθω στον δρομο για να μην φυγω στο εξωτερικο για να μην σβησει η κοιτιδα του πολιτισμου-αυτη εδω η χωρα-)!
Γιατι θα πρεπει να πληρωσω και για κατι που νυπτω τας χειρας μου και με χρηματα που δεν εχω??Δεν απαιτω να πουλησουμε εκκλησιες και εικονες απαιτω να δωσουν ομως μεριδιο χρηματων ωστε να μην πτωχευσουμε ωστε να πεισουμε τους εγγυητες οτι μπορουμε και θα τα καταφερουμε και οχι να καταληξουν να μην πληρωνουν την μανα μου τον πατερα μου που ειναι νομιμη??
Οσο αναφορα την αναγνωστρια που με "επικρινει" για το πανεπιστημιο που αναφερω στην αρχη του αρθρου μου ισως να ξεχνας πως αυτη ειναι η φυσιολογικη καταληξη του ανθρωπου...Τι προτιμας δηλαδη να μην βρεις δουλεια και να εξαρτασε?Δεν ειμαι σε θεση ακομη να γινω ο τελειος ανθρωπος αλλλα θα το κανω ανεξατητη.....Εαν ηθελε η εκκλησια να γινουμε καλυτεροι ανθρωποι προτιμω να κατσω και να ακουσω εναν παπα παρα να μαθαινω απ'εξω θρησκευτικα....
Και τελειωνοντας θελω να ρωτησω αληδεια τι εκανε η εκκλησια ωστε να βοηθησει τους μεταναστες της πατρας-της πολης μου- ωστε ουτε να βιασουν ουτε να κλεψουν???Βοηθησε η εκκλησια ωστε να να μην φτασουν να σκοτωσουν για μια καμερα???
Εαν ισχυει κατι τετοιο εγω θα αλλαξω γνωμη....

-Μια αγανακτησμενη μαθητρια


---------------------------------------

Αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_4865.html#more
Αγαπητέ μου, σίγουρα δεν είμαι μέσα στο λογιστήριο για να ξέρω επακριβώς και τα λεπτά για να σας πω και να φέρω γνώμη. Το ίδιο πιστεύω κι εσείς. Άρα θα πιστέψω αυτά που επίσημα εμφανίζονται σαν περιουσία της Εκκλησίας και όχι τις διάφορες ας πούμε φήμες (που στην ουσία πρόκειται για κάτι άλλο)...
Θα επιμείνω στην αρχική μου θέση ότι Εκκλησία είναι το σύνολο των πιστών με κεφαλή τον Χριστό. Ο καθένας μας είναι μέλος της Εκκλησίας ισότιμα με τους Ιερείς. Τώρα για όλα τα σχόλιά σας παρακάτω θα σας πω τα εξής με πολλή αγάπη. Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να υπάρχουν και λάθος Ιερείς. Όμως και οι Ιερείς άνθρωποι είναι που παλεύουν κι αυτοί για τη σωτηρία τους. Εσείς προσωπικά είστε τέλειος; Βοηθάτε π.χ. από το υστέρημά σας; Τηρείτε εσείς σαν μέλος της Εκκλησίας το "έχων δυο χιτώνας..."; Μπορεί ναι μπορεί και όχι. Κρίνετε όμως! Και μάλιστα αυστηρά... Την ημέρα της Κρίσης όμως δεν θα ερωτηθείτε για τον τάδε παπα που έκανε έτσι κι αλλιώς αλλά για το τι κάνατε ΕΣΕΙΣ στη ζωή σας. Το ξεχνάμε αυτό. Δεν κοιτάμε ο καθένας τα χάλια του παρά κρίνουμε ως οι αυστηρότεροι εισαγγελείς.
Συγχωρήστε με, αλλά δεν πρέπει να έχετε και πολλά πάρε δώσε με τη θρησκεία μας όταν λέτε ότι δεν επιτελείται πνευματικό έργο. Σοβαρολογείτε; Δεν ασχολούμαι με το να σας απαντήσω καν σε αυτό. Κρίνετε τους μοναχούς; Μα αν υπάρχει ο κόσμος ακόμη αυτό οφείλετε στις προσευχές αυτών των ανθρώπων που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους. Που αγωνίζονται εναντίον των παθών τους κάθε ώρα και κάθε στιγμή.
Και θα επιμείνω και στην αρχική μου θέση να κρατήσει η Εκκλησία την περιουσία της. Και ουσιαστικά δεν είναι "της" είναι "μας". Και κάτι τελευταίο που μου κάνει εντύπωση (διαβάζοντας και ένα άλλο σχόλιο) ότι κόπτονται και χτυπιούνται για την περιουσία την "αμύθητη" της Εκκλησίας άνθρωποι που δεν έχουν επαφή με Ιερούς Ναούς και πολύ αμφιβάλλω αν έχουν προσφέρει 50 λεπτά σε κάποιο δίσκο...
Και όπως είπα και στο πρώτο μου σχόλιο δεν προσφέρεται μόνο ένα φτωχικό συσσίτιο. Πληρώνονται λογαριασμοί, προσφέρονται χρήματα για άμεσες ανάγκες και πολλά άλλα που δεν έχει νόημα να τα ξαναγράψω...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!