tromaktiko: Αφορά "Αδιαφορία της Εκκλησίας για τη σημερινή κατάσταση της χώρας"

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Αφορά "Αδιαφορία της Εκκλησίας για τη σημερινή κατάσταση της χώρας"



Επειδή είμαι μάνα με παιδί στην ηλικία σου και βλέπω από το κείμενό σου ότι είσαι ένα πολύ συνειδητοποιημένο παιδί έχω να σου πω και την άποψή μου...
Η Εκκλησία (και εκκλησία είναι το σύνολο των πιστών με κεφαλή τον Ιδρυτή της τον Χριστό) πιστεύω ότι κάνει ό,τι μπορεί και σε πνευματικό (που είναι και το κύριο έργο των Ιερέων) και κοινωνικό επίπεδο. Σε πληροφορώ ότι επιτελείται τεράστιο έργο κοινωνικό και από τους Ιερείς και από διάφορες χριστιανικές ορθόδοξες αδελφότητες. Άνθρωποι απλοί, καθημερινοί, φτωχοί κι αυτοί τρέχουν και βοηθούν και συμπαραστέκονται όπου μπορούν, όπου τους καλέσουν, όπου δουν τον πόνο και τη φτώχεια. Ειλικρινά κορίτσι μου, δεν μπορείς να πιστέψεις πόσοι λογαριÎ! �σμοί ΔΕΗ εξοφλούνται από Ιερείς κ.λπ. Πόσα μετρητά δίνονται για να καλυφθούν ανάγκες και δεν αναφέρομαι στα συσσίτια. Όσο για την περιουσία που αναφέρεις τουλάχιστον η δική μου άποψη είναι ότι πρέπει να μείνει στα χέρια της Εκκλησίας. Αν και το τελευταίο διάστημα γίνονται προσπάθειες από το Κράτος να την πάρει. Και ξέρεις γιατί; Γιατί δυο φορές που η Εκκλησία διέθεσε τεράστια ποσά για ενίσχυση της πολιτείας (το 1922 και το 1954 αν δεν κάνω λάθος) πού πήγαν; Ουαί και αλοίμονο λοιπόν αν πέσουν στα χέρια των καρχαριών κι αυτά που έχει τώρα. Χάθηκ! ε ο φτωχός και ο ανήμπορος τότε πραγματικά. Βλέπεις εσύ κορίτσι μου, όσο παρακολουθείς βέβαια με τον λίγο χρόνο που διαθέτεις, το κράτος να ασχολείται με τον φτωχό σήμερα; Εδώ κόβονται όλα τα κοινωνικά επιδόματα. Άσε λοιπόν να έχουμε ένα αποκούμπι σαν λαός. Γιατί η Εκκλησία με τη χρηστή διαχείριση έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει ό,τι κάνει.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!