tromaktiko: Πού πάνε τα λεφτά του ΟΑΕΔ;

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Πού πάνε τα λεφτά του ΟΑΕΔ;



Πηγα σημερα για την μηνιαια παρουσια μου στον ΟΑΕΔ του Πειραια για την πληρωμη του ταμείου ανεργίας. Μπροστά μου ειναι αλλοδαπος μαλλον απο Μπαγκλαντές και δινει το διαβατηριο του για να πληρωθει κι αυτος. Η υπαλληλος διαπιστωνει οτι καθε μηνα φευγει απο Ελλαδα γυρω στις 2 του μηνα και επιστρεφει στις 23 με 30 και παει να πληρωθεί. Απο περιεργεια και λιγο καχυποπτα παρακολουθω την εξέλιξη... λίγο απο τον προισταμενο, λιγο απο γραφειο σε γραφείο, του δινουν τα χαρτια να φυγει. Μου ανεβηκε το αιμα στο κεφάλι! Σύμφωνα με το μεσοπροθεσμο εγω ο ανεργος και ο υπολοιπος Ελληνικος λαος θα πληρωνουμε κεφαλικο φορο για την στηριξη του ΟΑΕΔ και κατ' επεκταση των ανεργων. Παρτε το περιστατικο που ειδα και καντε τους υπολογισμους σας και απαντηστε μου τι καταλαβαινετε κι εσείς...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!