tromaktiko: Σχετικά με: Πανελλαδικές..πανωλεθρία

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Σχετικά με: Πανελλαδικές..πανωλεθρία



Αγαπητέ αναγνώστη,θα ήθελα να σου πω ότι είμαι και εγώ ένα παιδι από αυτα που όπως λες είσαι καλύτερος μου..
αφορά το δημοσίευμα http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_741.html ...
γιατί εσύ έγραψες καλύτερο βαθμό από μένα και γιατί όπως πολύ καλά είπες δεν μπόρεσα να διαγωνιστώ στον 'θεσμό' που αλάζει συνεχώς και λέγεται πανελλαδικές εξετάσεις.Επίσης θέλω να σου πω ότι ο πατέρας μου είναι άνεργος κ δεν μπορούσα να πάω φροντηστήριο..και εφόσον διαγωνιστικες απέναντι μου και είσαι καλύτερος μου θα έμαθες ότι τα μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας κόπηκαν..σε διαβεβαιώ ότι στην πόλη που μένω η μεγαλύτερη εικόνα των μαθητών δυστηχώς είναι σαν την δική μου..επίσης λόγο των προβλημάτων όπως πολυ καλά μπορεις να σκεφτεις το διάβασμα γίνεται πιό δύσκολο..οπότε μην ξανα πεις για ίσες ευκαιριες γιατί σε αυτό το κράτος δεν υπάρχουν για τους τίμιους πολά χρονια τώρα..να ευχαριστείς τον μπαμπά σου για αυτή σου την επιτυχία γιατί από μυαλό δν τα πας πολύ καλά εκτός κ αν δεν ξέρεις που ζεις..ακόμα θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο στoυς αλήτες που φοράνε τις πολεμικές τους στολές καθε πρωί με σκοπό να μας βουλιάξουν συγχαρητίρια που στερήσατε το όνειρο μου να σπουδάσω..ήταν αυτό που χρειαζόμουνα και πιστέψτε με κανένα παιδί από την γεννιά μου δν θα το ξεχάσει..ζήτω ο φασισμος του καπιταλισμου και για να μην παρεξηγηθω δεν ανοικω πουθενα ειμαι απλά χριστιανος

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!