tromaktiko: Aπάντηση στο ΔΕΗ: το πρώτο θύμα της οικονομικής υποδούλωσης της Πατρίδας μας"

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Aπάντηση στο ΔΕΗ: το πρώτο θύμα της οικονομικής υποδούλωσης της Πατρίδας μας"



Αναφορικά με το http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/blog-post_6651.html θα ήθελα να πω το εξής. Προτιμώ να πληρώνω σε 10 χρόνια 200% ακριβότερο το ρεύμα, παρά να έχω...
τον κάθε υπάλληλο της ΔΕΗ να μου κόβει το ρεύμα όποτε γουστάρει και να μη τον τιμωρεί κανείς. Προτιμώ να πληρώνω 200% περισσότερο το ρεύμα σε δέκα χρόνια παρά να βλέπω κάτι εργατοπατέρες να πηγαίνουν διακοπές με τα λεφτά ΜΟΥ!!!! Με τα δικά ΜΟΥ τα λεφτά. Όχι κύριε της ΔΕΗ. ΟΧΙ! Φτάνει πια. Πάρε τους πολιτικούς που τους προσκυνάς και άντε στο καλό. ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ! 100 φορές αποκρατικοποίηση, έστω και αν πληρώνουμε περισσότερο το ρεύμα. Δεν θα πληρώνουμε όμως τις διακοπές σας, θα πληρώνετε και εσείς ρεύμα όπως και εμείς, δεν θα υπάρξει ούτε ένας που θα τολμήσει να κατεβάσει τους διακόπτες, δεν θα υπάρξει ούτε ένας που δεν θα δουλεύει. Το καταλάβατε κύριέ μου; Έχετε το θράσος και μιλάτε κιόλας!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!