tromaktiko: Καταγγελία για καφέ "Cataralla-view"

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Καταγγελία για καφέ "Cataralla-view"



Σήμερα το πρωι επισκέφτηκα το καφε cataralla-view στην παραλία Γλυφαδας για να πιω έναν καφε μιας και είχε ωραία μέρα .όλα ως εδω καλα.


Οσοι έχουν παει θα έχουν δει ότι αυτός ο χώρος είναι ανοιχτός και έχει διάφορα τραπέζια σε διάφορες αποστάσεις και με διάφορες θέσεις .Το μόνο κακο λοιπόν ήταν που ήθελα μαζι με εμένα να φέρω και τον αγαπημένο μου τετράποδο φίλο ένα υγιέστατο Bassett hound 1 έτους .το σκυλί ήταν στο λουρακι του και ερχόταν δίπλα μου
Όταν λοιπόν πήγα να μπω μεσα στο κατάστημα με σταματησε ένας ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ κύριος ξένης υπηκοότητας και μου είπε ότι απαγορεύονται τα σκυλιά! .Του λέω ότι το ζωντανό έχει και φιμοτρο και είναι στο λουρακι του ,και έτσι δεν θα ενοχλήσει κανέναν .πραγματικά με αντιμετωπησε με τέτοια αγριότητα λες και του πηγαινα στο κατάστημα κανένα άλογο!ειλικρινα δεν ξέρω αν το γνωρίζει ο ιδιοκτήτης -μετρ αυτο το σκηνικό,αλλα είναι κρίμα σε τέτοιες εποχές να χάνουν πελάτες τα μαγαζιά για τέτοιες συμπεριφορές .Μακάρι να το διαβάσει κάποιος υπεύθυνος αυτήν την καταχώριση μπάς και διορθωθεί η κατάσταση στην Ελλάδα !γιατί όπου και να έχω ταξιδέψει στο εξωτερικό τα σκυλιά επιτρέπονται παντού !και μάλιστα πρώτα έρχονται και βάζουν στο σκύλο νερό και μετα σου παίρνουν παραγγελία.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!