tromaktiko: Cosmote επιδότηση για κλάματα

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Cosmote επιδότηση για κλάματα



Μετά από πολλές κλήσεις και μηνύματα για ανανέωση του συμβολαίου μου με την Cosmote πήγα σε κατάστημα του Γερμανού...
για να δώ τι έχουν να μου προτείνουν, στα μηνύματα μου προσφέραν 120 euro, με έκπληξη διαπίστωσα οτι το πραγματικό όφελος ήταν 50 euro και σε μερικες συσκευες ανω των 500 ευρω 80 αντιστοιχα εκνευρίστηκα τόσο πολύ και βέβαια τα ακουσε ο κακόμοιρος ο πωλητης στον οποίο ζητησα συγνωμη αν και μου εκμυστηρεύτηκε οτι αύτη είναι η τακτική που ακολουθούν οι εταιρίες και ο μονος τρόπος για να αυξηθεί η επιδοτηση είναι να κανω αιτηση για μεταφορά της γραμμής σε άλλη εταιρια ετσι θα μου καναν αντιπροσφορα και θα εφτανε τελικά στα 100 ευρω του απάντησα οτι τον ευχαριστώ πολύ για την πληροφορια και μετετρεψα την σύνδεση σε καρτο κινητό.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!