tromaktiko: Απαράδεκτα τα JUMBO

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Απαράδεκτα τα JUMBO



Χτες 06/06/2011 πήγα με την οικογένεια μου στα JUMBO (Ανδ. Παπανδρέου 31) για να κάνω μια αλλαγή σε ένα μαγιό της μικρής μου, επειδή σήμερα θα έφευγε για ολιγοήμερες διακοπές.
Η υπάλληλος εκεί μου είπε ότι δεν γίνονται σήμερα αλλαγές σε μη ελαττωματικά προϊόντα (δηλαδή τα ελαττωματικά μονό Δευτέρα και αν κάποιος δεν μπορεί; ) , της ζήτησα να κάνει μια εξαίρεση μιας και στο κατάστημα δεν ήταν παραπάνω από τρεις πελάτες (ήταν 6 το απόγευμα) και εγώ δεν έπαιρνα τη θέση κάποιου αλλού. Μου είπε πάλι για την πολιτική του καταστήματος, της είπα να κάνουμε μια εξαίρεση γιατί η μικρή θα φύγει αύριο, και ότι στο κατάστημα σας κάνουμε πάνω από 500€ τζίρο το χρόνο και για 10€ νομίζω ότι δεν θα ήταν πρόβλημα να με εξυπηρετήσετε, μου ξαναείπε για την πολιτική και τότε άρχισαν οι φωνές (λάθος μου). Να βράσω την πολιτική που δεν σέβεται το αγωνιά ενός μικρού παιδιού που ήθελε να έχει το μαγιό του πριν πάει διακοπές, φυσικά πήγα σε άλλο κατάστημα (όχι JUMBO φυσικά) και πήρα στο παιδί άλλο μαγιό. Ντροπή σας να ξέρετε εγώ έχασα 10€ και εσείς 500€, ίσως να μην σας καίγετε καρφάκι όμως όταν έχετε να κάνετε με προϊόντα για παιδιά (παιχνίδια κτλ) η πολιτική είναι με το μέρος των παιδιών, για σας κύριοι. Και καλά κέρδη, γιατί με το κόλπο αυτό και κάποια αλλά 10ρικα θα μπουν στα ταμεία σας, μιας και δεν μπορούν όλοι να συμβαδίζουν με την πολιτική σας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!