tromaktiko: Aπογοητευτικό το service της HTC

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Aπογοητευτικό το service της HTC



Πριν από δυο μήνες αγόρασα το HTC Desire στην τιμή των 400 ευρώ. Στην αρχή όλα καλά και στις 20 μέρες πάνω παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη.
Την μια στιγμή λειτουργούσε τέλεια και αμέσως μετά δεν δούλευε η οθόνη χωρίς το κινητό να πέσει κάτω, να του ασκηθεί πίεση η να γίνει οποιοδήποτε άλλη κατάχρηση. Να αναφέρω ότι είμαι μηχανικός υπολογιστών και ξέρω πάρα πολύ καλά αυτά τα πράγματα και τον τρόπο που λειτουργούν και ξέρω πόσο ευαίσθητα είναι. Επίσης να αναφέρω ότι έχω δουλέψει παλιότερα σε service μεγάλων καταστημάτων. Πήγα λοιπόν το κινητό στην Ace Hellas αντιπρόσωπο της HTC. Μετά από 20 μέρες επικοινώνησαν μαζί μου να μου πουν ότι το κινητό βγήκε εκτός εγγύησης γιατί η οθόνη είχε σπάσει και ότι για να το επισκευάσουν πρέπει να δώσω 185 ευρώ. Πληροφοριακά η ίδια οθόνη από τον ίδιο κατασκευαστή πωλείται 35 ευρώ λιανική τιμή. Έπεσα από τα σύννεφα, κινητό 20 ημερών χωρίς κατάχρηση με σπασμένη οθόνη (η οποία όταν το πήγα δεν ήταν σπασμένη απλά δεν λειτουργούσε). Αφού προσπάθησα να τους εξηγήσω ότι δεν υπήρξε κάτι από την πλευρά μου, στο χειρισμό , που να δικαιολογεί το σπάσιμο της ζήτησα να το ελέγξουν ξανά μιας και πολλές φορές υπάρχει από την αρχή εργοστασιακό πρόβλημα το οποίο παρουσιάζεται στην πορεία, και να επικοινωνήσει κάποιος υπεύθυνος μαζί μου.

Περίμενα πάνω από 2 εβδομάδες και μετά από επανειλημμένα τηλέφωνα που τους έκανα με ενημέρωσαν ότι εφόσον βγήκε αυτό το πόρισμα από το service, το κινητό δεν υπάρχει περίπτωση να μπει ξανά στην εγγύηση και να επιδιορθωθεί. Νόμιζαν ότι είμαι κάποιος τυχαίος και ότι έχω μαύρα μεσάνυχτα από αυτά.

Τώρα θα σας πω τι γίνεται στο service των περισσοτέρων καταστημάτων. Όταν υπάρχει ένα πρόβλημα το οποίο να είναι κάτι απλό και να διορθώνεται πολύ εύκολα (π.χ. να έχει βγει ένα βύσμα από την θέση του) θέτουν σαν πόρισμα ότι το μηχάνημα είναι χαλασμένο. Ζητάνε χρήματα για να αντικαταστήσουν το “χαλασμένο” εξάρτημα με υπέρογκο κόστος και στην ουσία το μόνο που κάνουν είναι να διορθώσουν την μικρή αυτή βλάβη. Αυτό τις περισσότερες φορές το ζητά η ίδια η εταιρία για να έχει περισσότερα έσοδα. Αν ο πελάτης δεν θέλει να το επισκευάσει του τοποθετούν ένα πραγματικά χαλασμένο εξάρτημα και του το δίνουν πίσω, και αυτό που κράτησαν το τοποθετούν σαν καινούριο σε ένα άλλο μηχάνημα. Αυτό συμβαίνει όχι μόνο στα κινητά αλλά σχεδόν σε όλα τα μηχανήματα( υπολογιστές , τηλεοράσεις κλπ). Όλα αυτά από προσωπικές εμπειρίες.

Εγώ θα αντικαταστήσω μόνος μου την οθόνη αλλά θα ακολουθήσω και την νομική οδό. Ωραία τα HTC στον σχεδιασμό αλλά από ποιότητα κατασκευής και από service χάλια. ΜΑΚΡΙΑ!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!