tromaktiko: Απαράδεκτο service σε προβληματικό προϊον

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Απαράδεκτο service σε προβληματικό προϊον



Θα θελα να καταγγείλω την απαράδεκτη συμπεριφορά του service της LG. Πριν από δυο χρονια αγορασα ενα ψυγειο της εν λόγω εταιρειας αξιας 2500 ευρώ απο την πρωτη στιγμη ειχε προβλημα με τη παγομηχανη...
Από πέρυσι τον Μάιο έως και σημερα εχω επικοινωνησει πανω απο δεκα φορες και εχουν στειλει τεχνικο χωρις να επιλυθει το προβλημα. Στο τηλεφωνικο κεντρο το μονο που μου λενε ειναι οτι εχουν καταγραψει τη βλαβη ομως δε μπορουν να μου δωσουν καποια λυση. Ουτε μπορω να μιλησω με καποιον υπευθυνο για να δω τη μπορω να κανω. Σε λιγο καιρο η εγγυηση ληγει και εγω θα μεινω με ενα προβληματικο προιον.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!