tromaktiko: Καταγγελία για Sprider Αγρινίου

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

Καταγγελία για Sprider Αγρινίου



Αγόρασα την 08-06-2011 ένα μαγιό από το συγκεκριμένο κατάστημα στα 19.95...
Τελικά δεν μου έκανε και γύρισα στο κατάστημα σήμερα να το αλλάξω. Η υπάλληλος που βρισκόταν στο ταμείο μου ζήτησε την απόδειξη αγοράς ώστε να μπορέσει να μου το αλλάξει και διαπίστωσα ότι δεν την έχω. Λογικά η κάπου μου έπεσε η χρησιμοποίησα πιο παλιά τσάντα καθώς συνήθιζα να ψωνίζω συχνά από το συγκεκριμένο κατάστημα...! Μου είπαν ότι δεν γίνεται να το αλλάξω γιατί δεν έχÏ! ‰ τον αριθμό της απόδειξης...! Την ρώτησα αν μπορούν να βρούν την από το μηχανογραφημένο σύστημά τους και μου είπαν όχι...(να προσθέσω εδώ ότι όλες οι αγορές στο συγκεκριμένο κατάστημα γίνονται με κάρτες μέλους ονομαστικά και με βάση τα ποσά από τις αγορές που έκανες όλο το χρόνο κερδίζεις δωροεπιταγές) Ζήτησα να δώ τον προιστάμενο. Ήρθε μια κυρία της εξήγησα αλλά δυστυχώς δεν μπορούσε να κάνει κάτι γιατί όπως μου είπε με δικά της λόγια το μηχανογραφημένο σύστημά τους δεν κρατάει ιστορικό.... Τελικά βρήκα την απόδειξη που σου δίνουν με την αγορά μέσω πιστωτικής η οποία γραφει πά νω τα εξής στοιχεία. Ημερομηνία, Αριθμό απόδειξης, Ώρα αγοράς, Αριθμό έγκρισης και κάποια άλλα που ίσως θα μπορούσαν να βοηθήσουν ώστε να μου αλλάξουν το προιόν που αγόρασα ώστε να μην το πετάξω. Μαντέψτε ποιά ήταν η απάντηση, δυστυχώς το συστημά μας χρειάζεται ένα συγκεκριμένο κωδικό που έχει μόνο η απόδειξη και δεν μπορούμε να σας το αλλάξουμε... Τα συμπεράσματα δικά σας. Εγώ μια φορά τους το άφησα να το ξαναπουλήσουν αλλα δεν πρόκειται ούτε α' έξω να ξαναπεράσω...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!