tromaktiko: Σχετικά με "WIND... Λογαριασμοί για να χτύπας το κεφάλι σου"

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Σχετικά με "WIND... Λογαριασμοί για να χτύπας το κεφάλι σου"



Φίλε μου, τα ίδια έκαναν κ σε μένα.
Συνδρομητής τους περισσότερα χρόνια, από τότε που σταμάτησαν οι αναλυτικοί λογαριασμοί, ξαφνικά με χρέωναν 100€ με 105€ κάθε μήνα. Τα πλήρωσα την πρώτη φορά κ από τότε ο λογαριασμός μου ήταν σταθερά 100€. Έφυγα και ο τελικός μου λογαριασμός για 10 μόνο ημέρες ήταν...μάντεψε! Λοιπόν, έμαθα έχουν μεταφέρει το customer support στην Αλβανία και απαντούν άσχετοι Αλβανοί!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eμενα μου ηρθε λογαριασμός 780 ευρω, για χρηση ιντερνετ. Aλλαξαν λενε οι ρυθμίσεις του κινητού και ήταν χρεωσιμα. Οκ πηρα να μου κανουν διακανονισμό και μου ειπαν τα μισα μπροστα και τα υπολοιπα μεσα σε 10 μέρες. Τους εξηγησα πως αυτο ειναι αδυνατον γιατι παιρνω 1.000 ευρω το μηνα εχω 3 παιδια, πληρωνω ενοίκιο, και ο άντρας μου εδω και 2 χρονια ειναι άνεργος και η απαντηση... δεν μπορουμε να κανουμε κατι.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!